Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tässä on? Haluaisin että muhun ihastuisi joku mies, MUTTA

Vierailija
29.11.2019 |

Sitten kun joku ihastuu niin kiinnostukseni häntä kohtaan lopahtaa lopulta. Joku siinä haastavuudessa jaksaa kiinnostaa. Kuumaa-kylmää -leikki. En tajua mikä minua vaivaa ja miksi näin on monilla muillakin? Mikä taustalla? Jotainhan tämä kertoo meistä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

🕷

Vierailija
2/7 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään flirttailla miehille baarissa. Mutta en mää oikeasti. Mulla on poikaystävä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhut vaan miehen ihastumisesta sinuun etkä molemminpuolisesta ihastumisesta?

Vierailija
4/7 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tiedä, mut jos joku keksii ja vieläpä keinon päästä siitä irti niin voisiko kertoa? Oon kyllästynyt kiinnostumaan aina sellaisista miehistä, jotka on jo päällepäin niin kriminaalin näköisiä kuin voi olla. Sit luonteelta epävakaita ja arvaamattomia eikä todellakaan mitään avioliittomatskua. Kun voiskin kiinnostua jostain perus-Pekka insinööristä, jolla on siististi kammattu tukka, paksut silmälasit, kapeat hartiat ja lysy ryhti ja joka olis oikeesti hyvä mies. Mut ei. Aina niitä tatskattuja arpisia ns jännä miehiä joita ei koskaan voi kesyttää.

Vierailija
5/7 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa:

pariliitosmekanisminsa menettäneet naiset avautuvat.

Niin, miehet älkääpä enää tämän jälkeen kuunnelko mitä naiset sanovat vaan katsokaa millaisia miehiä he deittailevat. Siitäpä usein tullaan johtopäätökseen, että lähinnä Jeremy "Hot felon" Meeks kaltaisia miehiä he deittailevat. Vaikka kertoivat haluavansa vegaanisia kirjallisuudesta kiinnostuneita hentorakenteisia runopoikia.

"ÄLÄ KUUNTELE MITÄ NAISET SANOVAT, KATSO MITÄ HE TEKEVÄT."

Vierailija
6/7 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi puhut vaan miehen ihastumisesta sinuun etkä molemminpuolisesta ihastumisesta?

No ei ole mitään ongelmaa sen suhteen etten itse ihastuisi. Ihastun oikeastaan aika helposti. Ehkä juuri siksi miehet eivät ihastu muhun, koska mä ihastun niihin? Jos niitäkin kiinnostaa se saavuttamaton. Miehet kyllä katselee ja jopa alkaa flirttailla mulle jututtamalla mua etenkin jos on vaikka kaverukset toistensa tukena. Kyllähän moni mies tapailun alusssa osoittaa kiinnostusta mutta siinä vaiheessa kun itse ilmaisen ihastukseni mieheen, niin heidän mielenkiinto lopahtaa.

Ap

Vierailija
7/7 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ole mitään ongelmaa sen suhteen etten itse ihastuisi. Ihastun oikeastaan aika helposti. Ehkä juuri siksi miehet eivät ihastu muhun, koska mä ihastun niihin? Jos niitäkin kiinnostaa se saavuttamaton. Miehet kyllä katselee ja jopa alkaa flirttailla mulle jututtamalla mua etenkin jos on vaikka kaverukset toistensa tukena. Kyllähän moni mies tapailun alusssa osoittaa kiinnostusta mutta siinä vaiheessa kun itse ilmaisen ihastukseni mieheen, niin heidän mielenkiinto lopahtaa.

Ap

Kuinka sokea voit olla?

Avausviestissä kerrot ihastuvasi j.ännämiehiin jotka tykkäävät jahdata saalista. Totta kai sellainen mies menettää mielenkiintonsa kun jahti on ohi.

Ne hyvät miehet joita et halua, päin vastoin odottavat että nainen ilmaisee kiinnostuksensa ja on myös aloitteellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä