Posti nosti tuntuvasti hintojaan
Näin tottakai, jotain on tehtävä jos homma ei kannata.
Sinä joka lakkoa kannatit, iloitse!
Kommentit (9)
Aina niitä riittää tekosyitä joilla saadaan kansa riistettyä putipuhtaaksi. Rahaa on kyllä tässä maassa.
Vierailija kirjoitti:
Aina niitä riittää tekosyitä joilla saadaan kansa riistettyä putipuhtaaksi. Rahaa on kyllä tässä maassa.
No jos rahaa on, niin eihän tässä sitten mitään ongelmaa ole. Sen kuin pulitat vaan enemmän, kerran on millä mällätä.
Vierailija kirjoitti:
Minäpä äänestän lompakollani ja käytän Matkahuoltoa
Ymmärtäthän että jos moni tekee noin saavat nämä lakkoilijat kenkää?
Eli yt:t on luvassa.
Lakko=hinnat nousi+ moni menettää työnsä.
Kannatikohan?
Vierailija kirjoitti:
Kai olet kartalla siitä että Matkahuolto nosti just reippaasti hintojaan?
Mun mielestä lakkoon osallistumisen pitäisi olla pätevä syy irtisanomiselle. Miksi työnantaja ei saa päättää kenet se palkkaa ja pitää?
Kiva tuollaisia kyitä hoivata ja kuunnella miten kaikki on huonosti, kun ottaa huomioon että ihan jokainen heistä on täysin vapaaehtoisesti siinä työssä ja vapaa lähtemään ihan vain ilmoittamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärtäthän että jos moni tekee noin saavat nämä lakkoilijat kenkää?
Eli yt:t on luvassa.
Lakko=hinnat nousi+ moni menettää työnsä.
Kannatikohan?
Miten saisi sun kaltaisen uuvatin päähän menemään että nyt on kyse isommasta kuviosta joka koskettaa kaikkia työntekijöitä. Tes-shoppailu pitää pysäyttää.
Ihmettelen teitä työtaisteluja kritisoivia ihmisiä. Oletteko itse työelämässä? Ei kukaan halua lakkoilla tai taistella työehtojen puolesta. Luitteko edes Postin vaatimuksista ja työntekijöiden nykyisistä työehdoista ja palkoista?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä lakkoon osallistumisen pitäisi olla pätevä syy irtisanomiselle. Miksi työnantaja ei saa päättää kenet se palkkaa ja pitää?
Kiva tuollaisia kyitä hoivata ja kuunnella miten kaikki on huonosti, kun ottaa huomioon että ihan jokainen heistä on täysin vapaaehtoisesti siinä työssä ja vapaa lähtemään ihan vain ilmoittamalla.
Miten kukaan voi (edes vitsillä) olla näin pihalla asioista....