Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi ihanaa olla vielä nuori ja nätti

Vierailija
29.11.2019 |

Näin rumana ja vanhana ei elämässä ole mitään järkeä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiitollinen, kun olen terve.

Joskus mietin kuinka erilaista todella oli kun oli nuori ja nätti. Olin automaattisesti muka jotenkin kiinnostavampi ihminen, siis tuntemattomien mielestä. Se oli hämmentävää. Nyt kun on vanhempi, on kiinnostava vain ihan niiden läheisimpien ihmistensä mielestä. Olen tosi iloinen, etten ole koskaan ollut semmoinen superkaunis. Sellainen olisi hämmentävää ja loppupeleissä voisi tehdä onnettomaksi. Huomio tulisi jotenkin väärästä asiasta. Sitä pinnallista huomiota janoaisi loputtomiin, jos ei olisi ollut koskaan aikaa rakentaa itseään persoonana. 

Kun oli ihan kohtuullisen näköinen kottarainen, sai kivan miehen ja perheen, mutta miehet ei menneet mitenkään minusta sekaisin. Oli aikaa löytää itsensä, ei sitä pelkkää kuorta. 

Joskus on hauskaa muistella nuoruutta ja discoiluita ja sitä kun ympärillä pörräsi jos minkälaista kloppia. :) Nykyään, jos menee ulos, saa olla tosi rauhassa, vaikka en ole edes lihonut tai ryppyyntynyt dramaattisesti. Huomiota ei edes kaipaa, mutta se kontrasti nuoruuden päiviin on selkeä. Silloin tuli jutuille tosi paljon ihmisiä. 

Vierailija
2/6 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen jo vanha, enkä kai enää ole nätti, mutta en rumakaan ja järkeäkin löytyy:)

N65v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä olin nuori ja nätti, stressasin ulkonäöstäni ja vartalostani koko ajan. Enää en stressaa. Nyt on muiden vuoro olla nuori ja nätti!

Vierailija
4/6 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä nätti haluaisin olla edelleen, mutta nuori, ei kiitos. Ehkä sitten, jos olisi varaustettu tällä tieto- ja taitomäärällä kuin nyt keski-ikäisenä. Tosin nätteyden edelle menee terveys. Pitää olla kiitollinen ja onnellinen, että saa elää ja olla terve. Serkkuni kuoli vähän aikaa sitten vatsasyöpään, toisella todettiin als, ystävän mies on saanut jo kaksi sydäninfarktia ja vasta sain kuulla, että tuttavalla on rintasyöpä. Kyllä siinä nätteydet unohtuu, kun toivoo vain, että saisi elää. Paitsi tuo alsia sairastava serkkuni sanoi, että voi kun saisi kuolla. 

Vierailija
5/6 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä nätti haluaisin olla edelleen, mutta nuori, ei kiitos. Ehkä sitten, jos olisi varaustettu tällä tieto- ja taitomäärällä kuin nyt keski-ikäisenä. Tosin nätteyden edelle menee terveys. Pitää olla kiitollinen ja onnellinen, että saa elää ja olla terve. Serkkuni kuoli vähän aikaa sitten vatsasyöpään, toisella todettiin als, ystävän mies on saanut jo kaksi sydäninfarktia ja vasta sain kuulla, että tuttavalla on rintasyöpä. Kyllä siinä nätteydet unohtuu, kun toivoo vain, että saisi elää. Paitsi tuo alsia sairastava serkkuni sanoi, että voi kun saisi kuolla. 

Mä en ole terve. Ainoa mitä mulla aikanaan oli, oli nuoruus ja nätteys. Enää ei ole mitään. Ap

Vierailija
6/6 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnossa oleminen ja eläimet auttavat löytämään elämästä muita tasoja. Jos jossain metsässä käppäilee, unohtuu kaikenlainen pinta. Terveys on paljon, paljon tärkeämpää kuin simpsakka ulkomuoto. Nuoruusmuistoja on kiva kerrata, mutta ei pidä jäädä kiinni menneisiin. Nyt on tämä hetki, täytyy ottaa siitä kaikki ilo irti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi