Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä on kaikki tasokkaat miehet?

Vierailija
28.11.2019 |

Olen itse kauniiksi kehuttu 159 cm ja 75 kg hieman pyöreä, mutta liikunnallinen kolmekymppinen nainen. Urheilullinen ja terveet elämäntavat omaava mies kiinnostaisi, älyäkin pitää löytyä ja ehdottomasti kunnioitusta naista kohtaan.

Täytyykö naisen olla missin mitoissa ennen kuin mies kiinnostuu?

Kommentit (24)

21/24 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaa varmaankin elämä kun noin korkealla tavoitteet? 🤔

Minulle riittäisi normaali nainen, jalat tukevasti maassa oleva tasapainoinen mielitietty. Ei löydy😄

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
22/24 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin sinkku (n. 30v) oli kyllä tasoikkaita miehiä, mutta tässä iässä suht vähän. Olen 167cm, 53kg ja kurvikas. Eli isot tissit ja pylly. Pieni vyötärö.

Tasokkaat miehet on varattuja. Onneksi löysin omani enkä aio ikinä päästää irti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasokkaille on vientiä, sukupuolesta riippumatta. Kun ei löydy kumppania, kovasta yrityksestä huolimatta, niin silloin on itsetutkiskelun paikka. Joku siinä omassa persoonassa ei viehätä vastakkaista sukupuolta.

Vierailija
24/24 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta missin mitat jos tarjonta on mitä on. Olen todennut että on lähes mahdoton tehtävä löytää hyvää miestä eli sellaista, jossa yhdistyy hyvä käytös ja vetävä ulkonäkö, joka haluaa sitoutua ja jonka kanssa olisi vielä kemiaakin. Viimeistään tuohon viimeiseen kohtaan tyssää, usein jo paljon aiemmin. Voihan olla että vika on minussa kun ei löydy ja kriteeriini ovat liian kovat, mutta niistä en ole valmis joustamaan. Ennemmin olen yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä