Missä on kaikki tasokkaat miehet?
Olen itse kauniiksi kehuttu 159 cm ja 75 kg hieman pyöreä, mutta liikunnallinen kolmekymppinen nainen. Urheilullinen ja terveet elämäntavat omaava mies kiinnostaisi, älyäkin pitää löytyä ja ehdottomasti kunnioitusta naista kohtaan.
Täytyykö naisen olla missin mitoissa ennen kuin mies kiinnostuu?
Kommentit (24)
No voin puhua vain omasta puolestani, ja sanoa että olen joka puolella, mutta tasoistani naista ei ole olemassa. Siinä ei ole sinänsä mitään henkilökohtaista etten kiinnostu sinusta tai muistakaan. Uskon että kohdallesi tulee tasokas mies ennemmin tai myöhemmin. Tsemppiä.
Jos nyt suoraan sanon, niin pudota 25kg, niin voi alkaa löytyä.
Kuitenkin vähättelet painoasi, niin laskin varmuuden vuoksi vain 1kg enemmän painoosi ja sinähän olet merkittävästi lihava. :D
Ei niitä vaan ole yhtä paljoa kuin tasokkaita naisia. Eli joidenkin naisten on valittava joko yksinolon tai ikävän miehen välillä.
Minä olisin tasokas mies, dominoiva.
Juuri fantasioin, että ihan itse poraisin makuuhuoneen seinään kiinnityksen ketjulle. Olisi ihanan, tavattoman tuhmaaa ja ihanaa kun toinen olisi kiinni seinässä ja nykisi ja tempoisi hulluna ketjua.
Nykisi ketjua.
Vaarallinen nainen.
Sori mutta lihavista tulee aina mieleen että ne piereskelee paljon.
Vierailija kirjoitti:
Minä olisin tasokas mies, dominoiva.
Juuri fantasioin, että ihan itse poraisin makuuhuoneen seinään kiinnityksen ketjulle. Olisi ihanan, tavattoman tuhmaaa ja ihanaa kun toinen olisi kiinni seinässä ja nykisi ja tempoisi hulluna ketjua.
Nykisi ketjua.
Vaarallinen nainen.
Minun kanssani sinulla ei käy aika pitkäksi!
Sama.
Näkemättä olen nyt vain mittatiedon varassa, joten noilla spekseillä olet minulle hieman liian pyöreä.
Onhan se autolla ajaminen tai julkisilla kulkeminenkin liikuntaa. Samoin herkkujen ostaminen lähikaupasta ja niiden nauttiminen sohvalla maaten.
Vaihtakaa toimintaympäristöä.
Jos päivittäisellä reitillä ei tule sopivaa, voi lähteä vaikka laivalle, siellä on porukkaa kaikkialta Suomesta.
Tai aloittaa joku harrastus jonka puitteissa voi liikkua.
Voi myös lakata yrittämästä. Monella on kiivas kiilto silmissä, että nyt on pakko saada, olen hirvi ammu mut.
Omat odotukset on korkealla, pälyillään ympärille, odotetaan jotakuta pelastamaan minut lähes eeppisesti.
No ei, mutta yritä olla normaali kylläinen tiikeri joka ei odota muilta mitään, niin sitten kyllä pidetään ovea auki. Itsevarmuus vetää puoleensa.
Tasokkaiden naisten kanssa. Huom. TASOKKAIDEN!
Täällä maalla tietysti. En omaa kovin terveitä elämäntapoja, mutta toivon että kohtaan sitten joskus jonkun toisen kivan vosun jolla itseni kanssa samanlaiset elintavat. Toivon onnea myös sinulle.
Mitä itsekukin pitää tasokkaana? Joillakin ihmisillä on hyvinkin tiukkoja kriteerejä mahdolliselle seurustelukumppanilleen, kun on mahdollisuus valita. Mikäli tutustuminen tapahtuukin ilman ajatusta parisuhteesta voikin ihminen sitten ihastua ns. väärän tyyppiseen ihmiseen.
Kyllä ne ovat käytännössä kaikki varattuja tuossa ikäluokassa koska ovat haluttuja ja harvinaisia. Se ei toki tarkoita etteikö sellaista voisi omakseen saada, jos naisensa ei ole ymmärtänyt laittaa vielä palloa jalkaan yhteisen asuntovelan ja lapsen avulla.
Täällä me maaseudulla olemme. Mutta missä ovat tasokkaat naiset?