Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen nainen huolii pettäjämiehen?

Vierailija
28.11.2019 |

Huolisitko miesystäväksesi miehen, joka on pettänyt entistä puolisoaan? Minä huolin parikymppisenä, kun en vielä ollut elämää nähnyt, ja jossain vaiheesa menin naimisiin miehen kanssa, joka oli pettänyt useampaa exäänsä. Meidänkin suhde lähti pettämisellä liikkeelle (hän oli vielä exänsä kanssa yhdessä) - no, kas kummaa, kymmenen vuoden päästä hän petti minuakin (tai mistä tiedän oliko aiemminkin mutta tuolloin jäi kiinni). Ihmettelen kun hänen pettäjäkumppaninsa oli eronnut nelikymppinen nainen, jonka kanssa ryhtyi suhteeseen. Miten kukaan tuolla elämänkokemuksella enää huolii pettäjää puolisokseen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoinen?

Joku naivius. Ei se mua petä koska tää on true love <3

Vierailija
2/8 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan. Uskomattoman moni naimisissa /parisuhteessa oleva mies yrittää pettää puolisoaan kännissä. Usomatonta miten usein sellaista ehdotetaan/yritetään mullekin vaikka olen tällainen vanha akka. Olen jokaiselle sanonut ihan suoraan että en huolis pettäjämiestä vaikka olis viimeinen mies maapallolla, valitan.  Ja asia ei muuttuis vaikka eroais puolisostaan ja yrittäis taas, koska oli valmis yrittämään ennen eroakin. En sellasta ota enää riesakseni. Kertoo hyvin paljon ihmisestä miten kohtelee puolisoaan vaikka suhteessa olis ongelmia ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska uskoo ihan vilpittömästi olevansa parempi, kuin se petetty puoliso.

Vierailija
4/8 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, niin mäkin uskoin parikymppisenä. Nyt kun ikää ja elämänkokemusta on enemmän, tiedän, ettei kyse ole siitä.

Vierailija
5/8 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

epätoivoinen 32-v

Vierailija
6/8 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tuttavapiirissä on yksikin itsekin eronnut kahden lapsen yh, joka ihan tietäen iski naimisissa olevan perheenisän. Ihmettelen. Luulen, ettei joillain ihmisillä kerry sydämen viisautta vaikka ikää tulee. Toki tässä voi vaikuttaa että tuo perheenisä on hyvin varakas, uudella bemarilla ajava ja hyvätuloisessa työssä ja tämä iskijä kaipasi vaurauden tuomaa turvaa keinoja kaihtamatta? 

Vierailija
7/8 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisin kelpuuttaa jos siitä olisi tosi kauan eikä ole toistanut temppua ja siihen liittyi lieventäviä asianhaaroja kuten oli 23v ja ei ollut tarpeeksi aikuinen lähtemään vahingollisesta suhteesta muulla lailla.

Vierailija
8/8 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjä on usein alfa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän