Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taaskaan ei ryyppy/biletysseuraa viikonlopuksi

Vierailija
28.11.2019 |

Haluisin jonkun kanssa baariin, kannattaako jotain meetuppeja tmv harkita? Jos yksin menee niin saattaa löytää kivaa seuraa, tai sitten puolituttuja jotka mulkoilee tai sitten 10 vuotta itseä vanhemmat miehet lyöttäytyy seuraan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/9 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari kertaa olen pyytänyt puolituttuja ja joutunut ghostatuksi. Itse asiassa 3 viimeistä kertaa. Kerran myös oli myönteinen tulos. Ihmisenä mussa ei ole kummempaa (?) vikaa, mutta ajan henki on ilmeisesti tällainen ignooraaminen mitä helpoimmin... Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkään kukaan ei minua noteeraa :D Ap

Vierailija
4/9 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä facen naisteenhuoneelle viestiä, ni saat taatusti bileseuraa kivoista mimmeistä.

Vierailija
5/9 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä facea. Kai se olisi somessa aktivoiduttava, jos haluaisi kunnon sosiaalisen elämän. Ap

Vierailija
6/9 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin yksin baariin ja olin pahempi ahdistelija kuin kukaan koskaan, nimimerkki1... 10 myöhemmin. Ymmärsin syyn miksi olen ei toivottu ihminen.

Vierailija
7/9 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää täti ainakin lähtee pe ja la, mutta varmasti väärää ikää ja väärä kaupunki.

Vierailija
8/9 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tää täti ainakin lähtee pe ja la, mutta varmasti väärää ikää ja väärä kaupunki.

Ai, kyllä mulla on aina ollut kaiken ikäisiä ystäviä (suuri osa kavereista asuu kaukana nykyään). Itse vähän päälle 30. Mikä kaupunki sulla? Ap

Vierailija
9/9 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi yksi herrasmies biletysseuraa vaille pe, matkana Oulu. Kuka lähtee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi