Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuoret naiset, nyt lapsentekotalkoot käyntiin!

Vierailija
28.11.2019 |

!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen samaa naisille, mutta en missään nimessä suosittele perheen perustamista suomalaisen miehen kanssa. Mies kannattaa valita kulttuurista, joka on perhekeskeisempi, ja mielellään myös kulttuurista, jossa ei ole niin paljon mielenterveys- ja alkoholiongelmia. Eipä sekään olisi pahitteeksi, että mies tienaisi paremmin, ja olisi myös valmis elättämään perhettänsä. Itse en edes harkitsisi suomalaismiestä puolisoksi.

Vierailija
42/48 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehköön ministerit lapsia, kun pitävät perhepolitiikkaansa hyvänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen samaa naisille, mutta en missään nimessä suosittele perheen perustamista suomalaisen miehen kanssa. Mies kannattaa valita kulttuurista, joka on perhekeskeisempi, ja mielellään myös kulttuurista, jossa ei ole niin paljon mielenterveys- ja alkoholiongelmia. Eipä sekään olisi pahitteeksi, että mies tienaisi paremmin, ja olisi myös valmis elättämään perhettänsä. Itse en edes harkitsisi suomalaismiestä puolisoksi.

Suomessa on paljon perhekeskeisiä hyviä miehiä, mutta heidän äidinkielensä on yleensä ruotsi. Jos mahdollista niin suosittelen etsimään suomenruotsalaisen miehen, ei ole kulttuurierotkaan liian suuria silloin. 

Vierailija
44/48 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa ap:llä olla fantasia siitä, etä pääsisi itse siittämään lapsia.

Suomalaisten miesten sperman laatu on heikkoa, joten tänne tuodaan jo nyt spermaa Tanskasta (jossa sijaitsee kansainvälinen spermapankki). Laadukasta spermaa saa myös ilmaiseksi maahanmuuttajamiehiltä, jotka ovat kotoisin Afrikan mantereelta. Siellä on synnytystalkoot käynnissä ja 5 lasta per nainen on heikko suoritus perheenäidiltä.

Onkohan sen sperman huonon laadun syynä paljon karsinogeeneja sisältävä roskaruoka?

Vierailija
45/48 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee ikinä lapsia heteroiden naisvihan takia. Jos nimeni ei jatku, en ole velvollinen tekemään lapsia.

Vierailija
46/48 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähänvanhempijafiksumpi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No thanks, ei kiinnosta pilata mun vartaloa. Tee itse.

Et sinä ikuisesti pysy nuorena. Vartalosi kyllä pilaantuu ihan ilman lasten takiakin. Ja se tapahtuu nopeammin kuin nyt vielä ymmärrät.

Kyllä kuule monet naisten terveysongelmat johtuvat raskauksista ja synnytyksistä. Ei ole ulkonäöstä kyse, vaan terveydestä.

Vierailija
47/48 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varaan palstalatinon!

Rasistinen paskahuora alkoi heti varailemaan. Sulle annetaan joku naisia hakkaava muslimisomali.

Vierailija
48/48 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää ne siat, jotka ei lisäänny

Vierailija
49/48 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä elätät minut ja seitsemän lasta?

Saatko hoidettua kodin ja perheen valittamatta ja vaatimatta koko ajan jotain enemmän? eli et.

Vierailija
50/48 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos. Tässä maassa raskaana olevaa naista kytätään "kuin mummo viimeistä hammastaan" (tämä suora lainaus neuvolan tädiltä), mutta ketään ei kiinnosta miten se itse äiti voi. Ihan sama vaikka kuinka repeäisit puskiessasi tuskissasi lasta ulos, pääasia, että saadaan uusi veronmaksaja tähän paskamaahan. Myöskin tämä jatkuva lasujen tehtailu ihan kaikesta on jo naurettavaa. Katsokaa vaikka Poliisit-ohjelmaa. 17-vuotias on juonut pari siideriä, "automaattinen lastensuojeluilmoitus". Miksi? Kuinka moni mamma täällä voi pokkana väittää, että ei maistanut alkoholia kertaakaan ennen kuin oli täysi-ikäinen? Yhden lapsen tein enkä todellakaan halunnut toista. Ja siitäkin joutui tappelemaan; kyllä, haluan sterilisaation, kyllä, olen varma, ei, en tarvitse keskusteluapua. 

Vierailija
51/48 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole löytynyt sitä komeaa, korkeastikoulutettua, hyvätuloista, älykästä ja kaikin puolin ihanaa miestä kenen kanssa lisääntyä. Kenenkään Halla-ahoa fanittavan suomijuntin kanssa ei kiinnosta perhettä perustaa. Ei kelpaa kyllä mikään maailmanHalaajaFillariKommunistikaan. Mieluummin jätän lisääntymättä.

Oletan että olet ihan tavallinen puhkipantu, keinopunatukkainen, pönäkkä ja tatskattu, kuten noin puolet 30-50v suominaisista on.

Siinäpä se syy.

Vierailija
52/48 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elän niin kuin haluan ja siihen ei lapset kuulu. Ap voi toki tehdä niitä kersoja ihan miten paljon huvittaa.

Juuri  näin. Jos olet huolestunut laakevasta syntyvyydestä niin ryhdy itse tekemään lapsia vaikka joka vuosi yksi.