Nuoret naiset, nyt lapsentekotalkoot käyntiin!
Kommentit (48)
Juu heti kun saan vakituisen työpaikan, jossa mahdollisuus tehdä 6h päivää tai etätöitä ja palkkaa jää käteen niin että voi ostaa kaupasta mitä haluaa, ottaa asuntolainan, harrastaa, joskus lomailla. Ei kituutella. Tai vaihtoehtoisesti miehelle vakituinen duuni, jonka palkalla elättää koko perheen.
Päinvastoin. Suomalaiset voisivat näyttää sitoutuneisuuttaan ilmaston suojeluun ja lopettaa lasten teon.
No thanks, ei kiinnosta pilata mun vartaloa. Tee itse.
Vierailija kirjoitti:
Kaltaisesi fitnesspimu kyllä palautuu synnytyksestä alta aikayksikön ;)
Sori joo ei. Olen itse ollut sijoituslapsi koska äitini ei pystynyt psyykkisesti eikä taloudellisesti musta huolehtimaan niin en aio koskaan tehdä lapsia :)
N25
Pillerit roskiin ja kortsuihin neulalla reikiä 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kylläkään ole fitnesspimu, vaan balettitanssija. Mutta kiitos silti luottamuksesta mun vartalon palautumiseen, jota en aio kuitenkaan testata:)
Elän niin kuin haluan ja siihen ei lapset kuulu. Ap voi toki tehdä niitä kersoja ihan miten paljon huvittaa.
Ei koskaan. Lapset on kamalia ja lisääntymisen edellyttämä elämäntyyli kaikin tavoin vastenmielinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kylläkään ole fitnesspimu, vaan balettitanssija. Mutta kiitos silti luottamuksesta mun vartalon palautumiseen, jota en aio kuitenkaan testata:)
Beibi, muuttaisit mielesi heti kun tapaisimme ;)
Vierailija kirjoitti:
Sinä elätät minut ja seitsemän lasta?
Tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä ikuisesti pysy nuorena. Vartalosi kyllä ”pilaantuu” ihan ilman lasten takiakin. Ja se tapahtuu nopeammin kuin nyt vielä ymmärrät.
Kaikkea olen elämässäni katunut mutta en koskaan lapsiani. Parasta jota olen tähän maaailmaan saanut aikaiseksi.
Elämä on liian hyvää ilman lapsia. Olen jo varhaisnuoruudesta lähtien tiedostanut jollain intuitiivisella tasolla, että en halua lapsia. Asia on ollut aina selviö. En vaan halua.
Taitaa ap:llä olla fantasia siitä, etä pääsisi itse siittämään lapsia.
Suomalaisten miesten sperman laatu on heikkoa, joten tänne tuodaan jo nyt spermaa Tanskasta (jossa sijaitsee kansainvälinen spermapankki). Laadukasta spermaa saa myös ilmaiseksi maahanmuuttajamiehiltä, jotka ovat kotoisin Afrikan mantereelta. Siellä on synnytystalkoot käynnissä ja 5 lasta per nainen on heikko suoritus perheenäidiltä.
Sinä elätät minut ja seitsemän lasta?