Erikoisin parisuhteen muodostuminen jonka tiedät?
En tiedä tästä meidän jutusta vielä että johtaako tämä oikeasti mihinkään mutta koko ajan on sellainen tunne että kyse on jostain suuremmasta. Joka tapauksessa, tutustuttiin alkuun ihan toisillemme tuntemattomina nettikirppiksen kautta, siis toinen oli kiinnostunut toisen tavarasta! Alettiin samantien viestitellä enemmänkin ja ollaan jopa tavattukin. Viimeisimmästä tapaamisesta on kyllä jo useampi kuukausi aikaa mutta viestitellään ihan joka päivä edelleen (mikä omalla mittapuulla on erikoista jos ystäväsuhteitakaan ajattelee). Kukaan toinen ei tunne mua yhtä hyvin kuin tuo ihminen jolle olen kertonut kaikki unelmatkin ja päinvastoinkin. Huomaan että olen ihan oikeasti ihan täysillä ihastunut ja kiinnostunut tästä toisesta, toivottavasti hänkin minusta. Ainakin hän kirjoittaa mulle yleensä heti herättyään tai illalla viimeiseksi. Tässä tulee sellainen outo tunne kuin joku kohtalo veisi meitä kohti yhteistä päämäärää, en oikein osaa selittää sitä. Kaikki vaan tapahtuu. On kyllä erikoisin kohtaaminen jos tästä joskus jotain pysyvää tulee.
Kommentit (13)
Molemmat ihastuneita mielikuvaan toisesta. Ei toista tunne viestittelyn perusteella.
se kun anoppi ja appiukko sekä mun mutsi ja faija aikoinaan pariutui. sitä ihmetelen tääs kaljaa juodessani. anoppi porukoineeen ja mun vanhemmat eivät oxsanneet olla kunnon vanhempia. nyt se sitten näkyy. anoppi vielä kamalan mustasukkainen ja tyhmä kuin saapas,
Niinhän se useinkin alkaa, että toinen on kiinnostunut toisen tavarasta.
Vierailija kirjoitti:
Molemmat ihastuneita mielikuvaan toisesta. Ei toista tunne viestittelyn perusteella.
Nimenomaan ja sitten jos ja kun tavataan ja toinen ei vastaa kuvitelmaa, romahtaa maailma ja ollaan niin pettyneitä toiseen ja koko maailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Silloin olisi varmaan tavattu useammin. Ennemminkin se toinen ei ole tippaakaan ihastunut, kunhan nyt ystävällisyyttään viestittelee kun toinen näyttää niin sitä kaipaavan.
En ymmärrä, miten otsikon kysymys liittyy aloitustarinaan.
No, toivottavasti vielä 10 tai 40 vuoden jälkeen tuntuu yhtä ihanalta. Sikäli kun siis vielä muistat koko tapausta.
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se useinkin alkaa, että toinen on kiinnostunut toisen tavarasta.
😄
Mulle on käynyt kaksi kertaa suunnilleen samoin ap. Toisella kerralla tuli jotain ja toisella mies katosi varoittamatta.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miten otsikon kysymys liittyy aloitustarinaan.
En muuten mäkään ymmärrä.
Jos oikeasti halutaan jotain, niin silloin tavataan. Ja se, että viestittelyn pohjalta tunnetaan hyvin, on harhaa.
Tutustuin mieheeni ennen tinderiä. Menin työasioissa kotiinsa valvontaan liittyvien kyselypapereitten kanssa ja siellä keittiössä tajusin, että tuossa se nyt sitten on, se oikea. Kumpikin seurusteli tahoillaan eikä siitä sen enempää tullut muutamaan kuukauteen, mutta 6 kk myöhemmin tavattiin taas työasioissa ja kumpikin sivulauseessa kertoi olevansa sinkku.
Yhdessä pian 20 vuotta.
Erikoista on se että ette ole kuukausiin tavanneet jos jotain todellista kemiaa on.