Muita jotka ei aio ostaa mitään mustanperjantain alesta?
Mitä järkee ostaa vaan siks, että saa halvalla jotain, mitä ei oikeesti edes tarvii.
Kommentit (17)
Lukuisia. Ei kaikkia kiinnosta juosta aleprosentit silmissä kiiluen täysin turhan tavaran perässä. Nämä amerikkalaiset vouhotukset ovat muutenkin sellaista soopaa, että huh-huh.
Ihan bylberistä ettei 40-50% alennukset koske alkon tuotteita. Edes normikaupat ei myy kaljaa reippaalla alennuksella huomenna.
Vierailija kirjoitti:
Ihan bylberistä ettei 40-50% alennukset koske alkon tuotteita. Edes normikaupat ei myy kaljaa reippaalla alennuksella huomenna.
No viinahan on jo muutenkin halpaa.
En aio. Ahdistaa ajatuskin ruuhkaisesta kauppskeskuksesta. Hyi!
Musta perjantai.
Kuulostaa pahaenteiseltä.
Vähän kuin Musta syyskuu.
Minusta Black Friday on hyvä, koska jos kesällä mietin jonkin kalliimman tavaran ostoa, voin katsoa sitä jo marraskuussa, eikä tarvitse odottaa tammikuun alennusmyynteihin asti. Mikäli siis tavaran ostolla ei ole kiire. Muuten vain en koskaan osta mitään, mutta ajoitan kalliimmat hankinnat juuri tälle ajalle, toki olen tarkistanut tuotteiden oikeat hinnat hyvissä ajoin (yleensä keväällä ja kesällä), etten osta sitä Black Fridayna "normaaliin" hintaan, jos kauppa onkin ennen tätä nostanut hintoja.
Katon onko puhelinliittymä tarjouksia, pitäis hankkia.
Ehkä jtn tarttuu mukaan ruokakaupasta.
Mustastaperjantaista ei kyllä heti tuu alennusmyynnit mieleen. Sitäpaitsi aika rasistinen nimitys näin nykyaikana.
Juoppo kirjoitti:
Mustastaperjantaista ei kyllä heti tuu alennusmyynnit mieleen. Sitäpaitsi aika rasistinen nimitys näin nykyaikana.
älä nyt jaksa :D herranjumala
En ole tietoisesti lähtenyt ostamaan mitään, mutta esimerkiksi tänään ostin Finlaysonin kaksi pussilakanapakkausta tarpeeseen ja 30% alennuksella. Olin katsellut niitä lakanoita jo pari kuukautta sitten ja tottakai ostin ne halvempaan hintaan.
Eikä siellä ostoskeskuksessa mitään ruuhkaa ollut, ihan tavallisesti vain porukkaa.
Ei ole edes rahaa ostaa mitään. Tili tyhjä kaik män.
Persaukisena joudun tähyilemään lapsille joululahjoja black friday -hintaan, ja Tokmannilla olikin sopivasti kaikki lelut (paitsi Legot) -40%. Ihan pikkurahalla irtosi kivoja pelejä tms..
En osta mitään erikoista jollei kaupan ruokakaupan "black fridaytä" lasketa sellaiseksi eli on ruokaa tarjouksessa. Tosin olisi pitänyt ehkä hyödyntää koska olisi saanut ehkä ne pari joululahjaa halvemmalla mitä olen ajatellut ostaa kumppanilleni. Siis olisi ehkä voinut saada. Mutta en osta mitään kallista joululahjaksi.
Vierailija kirjoitti:
Persaukisena joudun tähyilemään lapsille joululahjoja black friday -hintaan, ja Tokmannilla olikin sopivasti kaikki lelut (paitsi Legot) -40%. Ihan pikkurahalla irtosi kivoja pelejä tms..
Huomasin Lidlin lehdestä että sielläkin on legoja edullisesti myynnissä. Mutta jos pitää olla aitoja Legoja niin niitä ne ei tainneet olla mutta legoja kuitenkin. Muutenkin pienituloiset kannattaa tsekata Lidlin lelut. Siellä oli edullisesti tuotteita.
Mustaperjantai kuulostaa niin demoniselta muutenkin, joo ja eihan normi päivä mulle.
Ei ole rahaa ostaa mitään, mutta tuskin ostaisin, vaikka olisi rahaakin. Ei ole juuri nyt mitään isompia tarpeita. Ruokakaupassa käyn normaalisti.
Tyypillistä kukkahattumeininkiä koko tapahtuma. Minä odotan valkoista perjantainta, jos vielä tulevaisuudessa saa olla kaukaasialainen.
Ei mitään. Tietenkin jos jotain ostan niin tarpeellista. Kuten muutkin aikuiset ihmiset.