Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko enää. 15 vuotiaana futiksen alusta

Vierailija
27.11.2019 |

Hei olen 14 huotias poika ja päätin aloittaa ensivuonna eli kun olen 15 niin jalkapallon uudestaan. Olen kyllä ennen harrastanut 4-6kk aika huonossa joukkueessa ja olin silloin nuori ja joukkueen kuukausimaksu oli tosi halpaa. Haluasisin harrastaa jalkapallon ja onko teidän mielestä mahdollista tulla tienaamaan jalkapallolla rahaa kun on iso jos on tällä hetkellä aika hyvä pelaamaan ja uskon että pystyn mutta kumminkin epäilen vähän. Koska kummiski haluaisin harrastaa hyvässä joukkueessa joka maksaa 160€kk ja kaikki treeni vaatteet 300€ + kaikki nappiksen jne jne about 200€ ja jos mennään ulkomaille niin 300€-500€ eli vuodessa menee noin2000€ harrastukseen. En tiedä onko järkevää mutta jos olisin varma että tulen isona menestymään jalkapalloilijana niin sitten oisi hyvä mutta kun ei sitä ikinä tiedä. Ja kun olen vähän ujo ja haluasisin mennä samaan joukkueeseen kun kaverit ja he harrastavat kalliissa joukkueessa mutta hyvässä myös

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut neuvo mitä tässä kohtaa on antaa:

Syöt iltapalan, käyt iltapesulla + hampaiden harjaus. Sänkyyn nukkumaan ja aamulla töihin, muuta järkevää neuvoa ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla