Paljonko teidän ukot nostaa penkistä?
Mieheksi ei voi kutsua sellaista hiirulaista joka ei nosta edes sataa kiloa.
Kommentit (21)
Sensuuri ilmeisesti iski mun vastaukseeni, joten pitänee muotoilla se uudelleen; Oman karvasen pyllynsä, eli 120 kg.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, ei kiinnosta
Kyllä sua kiinnostaa, mutta kun menit ottamaan sen hintelän konttorirotan nii nyt oot vaan sillee et "nönöö ei mua edes kiinnosta." Kaikki naiset tykkäävät bodareista ja kyllähän se penkkituloskin oikeasti kiinnostaa. Nyt vaan sun on tyytyminen rimpulaan ja uskottelet itsellesi ettei millään penkkituloksella mukamas oo merkitystä.
Enää ei eletä missään agraariyhteiskunnassa, jossa fyysinen voima on keskeistä. Nyky-yhteiskunnassa penkkituloksella ei ole enää mitään merkitystä, lähinnä se tulee esille vain sellaisissa tilanteissa, kun joku urpo alkaa kerskua fyysisillä voimillaan, kun ei ole mitään muuta (älyä, karismaa, luonnetta, persoonaa, saavutuksia, erityisosaamista tms.) millä päteä.
Isäukko vai? Ei kai se ikämies nostele enää kuin korkeintaan pelargonioita kukkapenkistä.
Vierailija kirjoitti:
Enää ei eletä missään agraariyhteiskunnassa, jossa fyysinen voima on keskeistä. Nyky-yhteiskunnassa penkkituloksella ei ole enää mitään merkitystä, lähinnä se tulee esille vain sellaisissa tilanteissa, kun joku urpo alkaa kerskua fyysisillä voimillaan, kun ei ole mitään muuta (älyä, karismaa, luonnetta, persoonaa, saavutuksia, erityisosaamista tms.) millä päteä.
Ei penkkitulos ole muutenkaan mikään voimamiehen mitta.
Miesten fyysinen voimakkuus on tutkitusti heikentynyt ja tutkitusti miehet myös "epämiehistyvät" koko ajan. Joten liekö asioilla yhteyttä?
Tässä juttu siitä milleniaanimiesten heikommista fyysisistä voimista aiempiin sukupolviin verrattuna:
https://www.telegraph.co.uk/news/2016/08/15/millennial-men-are-signific…
ab king pro kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, ei kiinnosta
Kyllä sua kiinnostaa, mutta kun menit ottamaan sen hintelän konttorirotan nii nyt oot vaan sillee et "nönöö ei mua edes kiinnosta." Kaikki naiset tykkäävät bodareista ja kyllähän se penkkituloskin oikeasti kiinnostaa. Nyt vaan sun on tyytyminen rimpulaan ja uskottelet itsellesi ettei millään penkkituloksella mukamas oo merkitystä.
Mulla oli bodari. Vaihdoin sen konttorirottaan ja päivääkään en ole katunut. Viimeinen niitti oli kun herra steroidipäissään heitti mut maahan ja potki mua.
Ei kai alle sataa kukaan aikuinen mies nosta?
Vierailija kirjoitti:
Ei kai alle sataa kukaan aikuinen mies nosta?
Elättelet siis toiveita että löytäisit miehen joka ainakin sinut jaksaa nostaa penkistä?
Minua ei yhtään kiinnosta, miten paljon mies nostaa penkistä, kunhan hän nostaa pankkiautomaatista riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
En harrasta aivottomia bodaajia.
Bodaajat kasvattaa lihasta, ei voimaa.
Vierailija kirjoitti:
Miesten fyysinen voimakkuus on tutkitusti heikentynyt ja tutkitusti miehet myös "epämiehistyvät" koko ajan. Joten liekö asioilla yhteyttä?
Tässä juttu siitä milleniaanimiesten heikommista fyysisistä voimista aiempiin sukupolviin verrattuna:
https://www.telegraph.co.uk/news/2016/08/15/millennial-men-are-signific…
Onhan tuo näkynyt nuorten miesten testojen vähenemisenä. Ikävä suuntaus kaikenkaikkiaan. Testojen vähyys tekee miehistä naisia.🙁
Mies51v
Valitettavasti olen vain 81-kiloinen, joten en voi väittää, että mieheni ei ole hiirulainen :D