Kiinnostavin blogi genre. Onko äitiysblogi kiinnostava?
Heippa kaikille!
Olisiko kukaan kiinnostunut seuraamaan äitiysblogia /-vlogia tai muuta vastaavaa, missä pääsisältönä on äitiys ja vanhemmuus, mutta itse lapset eivät olisi ns sisältönä ollenkaan? Myös tyyli ja sisustus olisivat osana tätä kontekstia.
Miltä kuulostaisi? 😊 Vai mitä kriteereitä teillä on, minkä vuoksi seuraatte jotakin/jotakuta? Kuulisin mielelläni myös perusteluja.
Kiitos mahdollisista vastauksista!
Kommentit (15)
Mua kiinnostaa omaa harrastustani koskevat blogit (ja nekin hyvin rajatusti). Seuraan myös Asikaisen perheblogia, koska kirjoittaja on hauska, eikä blogin tarkoituksena ole ihanne-elämän luominen.
Miten ne lapset voisivat olla olematta sisältönä, jos käsittelee vanhemmuutta? Vai tarkoitatko sitä, etteivät lapset olisi kuvissa ollenkaan tai tunnistettavasti?
Tällasia blogeja on miljardi. Miten sinä lähestyt asiaa, millainen olet ilmaisijana ja miten kohtaat asioita on paljon oleellisempaa tietää, jos aihealue on näin geneerinen. Blogi voi olla tosi mielenkiintoinen tai sitten tosi tosi tylsä.
Eikös tuollaisia blogeja ole 12 tusinassa?
Lupaan myös välttää kirjoitusvirheitä 🙈😊
Tyyliblogille sanoisin kyllä, äitiysaiheille en. Tosin, kaikkihan on kiinni siitä miten elävästi ja kiinnostavasti osaat kirjoittaa. Jos mielesi tekee kirjoittaa blogia niin kokeile ihmeessä.
Vastasin "ei ole minun juttuni". Mulla on ns. aika jo mennyt ohi perheblogeista, koska omat lapseni ovat jo koululaisia, mutta mikä saisi ehkä kuitenkin lukemaan?
- hyvät kuvat
- taitavaa kirjoittamista
- tavismamman tie kohti ekologisempaa elämää ja ei sitten mitään trendiekologisuutta vaan ihan aitoa muutosta ja asioihin perehtymistä
-TAI perhe, joka on aina elänyt ekologisesti ja blogi rakentuu tämän asian ympärille
Kiitos vielä vastauksista! Voi olla että kokeilen kuitenkin 🙈😊 Ihanaa joulukuuta kaikille!🎄
Rehellisesti sanottuna saattaisin seurata jos olisi söpöjä lapsia mutta en muuten.
En lue mitään blogeja, mutta jos seuraisin sellasia, toi ois aikalailla viimisin aihe mitä lueskelisin.
Mutta kyllä kai sellasilla seuraajia aina on.
Hyvää joulua! :)
Mammojen tyyli ja sisustuspäivitykset eivät todennäköisesti kiinnosta. t. Mamma
Muuten riippuu kuinka avoin blogi olisi. En jaksa lukea mitään feikkielämää ja mainoksia. Jos blogi sisältää jotain aitoa ja hyödyllistä ja sen sisällöllä on lukijalle aidosti arvoa (vähintään vertaistuki tai apu yksinäisyyteen) niin sille voi löytyä seuraajia. Jos et ole kohujulkkis niin sinulle ei löydy pelkkiä stalkkaajia.
Sinänsä pidän erittäin kivana ajatusta, että lapsia ei näkyisi blogissa. Yksittisyysasiat ja vastuu (y)
Äitiysblogit ei oikein nappaa. Jotakin muuta vaihteeksi.
Eläinten käyttäytymistiede kiinnostaa blogeissa eniten, seuraillen muutamien eläinlääkärien blogeja. Harrastuksen puolesta ratsastukseen, treenaamisen, hevosen anatomiaan ja liikemekaniikkaan keskittyvät blogit olisi myös kiva löytö, mutta ainakaan suomeksi ei ole kovinkaan laadukasta tarjolla.
Äitien, sisustus, muoti tai matkailublogit ei ole oma juttu.
Mitä uutta annettavaa sinulla olisi? Tyylistä ja sisustuksesta on satatuhatta muutakin blogia.