Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Wannabe-influencerit

Vierailija
27.11.2019 |

Eilen tuli radiosta mainostamisesta ja nykymainostuksen epäluotettavuudesta: bloggaaja saa jotain: puhuu siitä positiivisesti, vaikkei mitään tietoa, kokemusta muista tuotteista, tai edes viitsimystä lukea tuotteen virallisia mainoksia, tai mitään koulutusta aiheeseen. Iso osa näistä mainostamisista muuttuu anti-mainoksiksi.
Kehen influnceriin luottaisit, kehen et missään nimessä?
Urheilussa luottaisin Lihastohtoriin, luonnonkosmetiikassa Katja Kokkoon.
Niitä wannabe-influencereita en jaksa luetella joihin en luota pätkääkään. Epäonnistuneita kampanjoita viimeaikoina ainakin: Dermosill, Desenio, Metsola.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muutenkaan mainostamisessa siitä, että joku olisi kokeillut tuotetta? Vaikkapa tv-mainoksessa tarjotaan broilerisuikaletta, ei sitä mainostoimisto ole testannut. Mutta siinä olen (ymmärtääkseni) kanssasi samaa mieltä, että tuo koko influencer-homma on ihan höpöhöpöä. :)

Vierailija
2/2 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko muutenkaan mainostamisessa siitä, että joku olisi kokeillut tuotetta? Vaikkapa tv-mainoksessa tarjotaan broilerisuikaletta, ei sitä mainostoimisto ole testannut. Mutta siinä olen (ymmärtääkseni) kanssasi samaa mieltä, että tuo koko influencer-homma on ihan höpöhöpöä. :)

Telkkarimainoksesta on mainostaja ja mainosfirma vastuussa, ’influencerin’ höpinöistä vain hän itse. Ja se että hän saa ilmaiseksi tuotteen tai hönelle maksetaan tuotteesta kirjoittamisesta, saa hänet pahimmillaan valehtelemaan.

Rasva saikin naaman punoittamaan, vauvan vaatteen matsku oli kovaa, kahvi olikin kitkerää jne, silti niitä kehutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä