Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vakituisen työntekijän määritelmä?

Vierailija
27.11.2019 |

Olen ollut samassa työpaikassa jo vuosia. Paraikaa olen perhevapaalla ja teen teen joitakin vuoroja silloin tällöin omaan työpaikkaani.

Olenko keikkalainen vai vakituinen työntekijä??

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso työsopimuksestasi

Vierailija
2/7 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso työsopimuksestasi

Minulla vain tämä vakituinen työsopimus. Suullisesti sovittu että tehdään tuntisopimus vakituisen rinnalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakkari = saavutetut edut, ei voi erottaa, lähdetään aikaisemmin kotiin, kahvihuoneen suvereeni valtias.

Vierailija
4/7 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/7 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on vakituinen, jolla on toistaiseksi voimassa oleva työsopimus. Sinä olet eikä asia sillä muuksi muutu, että olet perhevapaalla.

Kaikkia vakituisille kuuluvia etuseteleitä ym. ei aina jaeta niille vapaalla oleville, joilla ei ole riittävästi työtunteja.

Vierailija
6/7 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

toistaiseksi voimassa oleva työsuhde

Vierailija
7/7 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso työsopimuksestasi

Minulla vain tämä vakituinen työsopimus. Suullisesti sovittu että tehdään tuntisopimus vakituisen rinnalle.

Lue hitaasti tuo eka lauseesi tuosta ääneen. Ja toista niin monta kertaa että ymmärsit lukemasi tekstin ja sitten vertaa sitä kysymykseesi, jonka esität ensimmäisessä kommentissasi. Aukeaako yhteys? Vakituinen on vakituinen määräaikainen on määräaikainen. Sitten vakituinen voi olla täysiaikainen tai osa-aikainen. Ihan kuten määräaikainen on. Tai vakituinen voi määräaikaisesti olla osa-aikainen, jonka jälkeen palaa täysiaikaisena työntekijäksi. Mutta tästä kyllä yleensä tehdään vähintään liite alkuperäiseen työsopimukseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän