Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aikoo tehdä tulevalle lapselle isyystestin vaikkei edes epäile mitään, sanoo että vain varmuudeksi että tietää ennen kuin investoi koko...

Vierailija
27.11.2019 |

Onko tällainen tilanne epäluottamuslause vai pitäisikö tätä ymmärtää miehen kantilta ja astua miehen saappaisiin ennen kuin reagoi ikävästi?

Naisenahan tietää aina, että se on oma lapsi kun se itsestä pullahtaa ulos. Mies kuitenkaan ei koskaan voi olla varma, ei koskaan. Pitääkö miehen kantaa ymmärtää tässä ja antaa hänen tehdä se testi, että hän voi olla sitten hyvillä mielin ja investoida loppuelämänsä VARMUUDELLA omaan lapseen?

Kommentit (7876)

Vierailija
1761/7876 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nainen tietää nostaa kissan pöydälle, kun salaat hedelmättömyytesi ja muin miehinäsi ”yrität lasta” hänen kanssaan jopa vuosikausia? Nainen voisi päättää yhteiselämän jatkosta jo vuosia ennen kuin on liian myöhäistä hänelle, jos olisit rehellinen.

???

Täällä on vaadittu, että mikäli mies haluaa isyystestin, siitä pitäisi ilmoittaa naiselle jo suhteen alussa, itse asiassa jo ensitreffeillä.

Tätä samaa ideologiaa noudattaen, naisen pitäisi yhtälailla ilmoittaa ensitreffeillä: ”mikäli lapsen saaminen kanssasi ei onnistu joskus tulevaisuudessa, jos ja kun keksin lasta haluta, otan eron”

-eri

Vierailija
1762/7876 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten nainen tietää nostaa kissan pöydälle, kun salaat hedelmättömyytesi ja muin miehinäsi ”yrität lasta” hänen kanssaan jopa vuosikausia? Nainen voisi päättää yhteiselämän jatkosta jo vuosia ennen kuin on liian myöhäistä hänelle, jos olisit rehellinen.

???

Täällä on vaadittu, että mikäli mies haluaa isyystestin, siitä pitäisi ilmoittaa naiselle jo suhteen alussa, itse asiassa jo ensitreffeillä.

Tätä samaa ideologiaa noudattaen, naisen pitäisi yhtälailla ilmoittaa ensitreffeillä: ”mikäli lapsen saaminen kanssasi ei onnistu joskus tulevaisuudessa, jos ja kun keksin lasta haluta, otan eron”

-eri

Kyllä se hyvä olisi ja moni niin tekeekin. Jos tietää, että ehdoton toive tulevaisuudessa on saada lapsi, kyllä se aika nopeasti tulee kerrottua. Kuin sekin, kuinka tärkeä tuo toive todella on. 

Sen sijaan steriiliytensä salaaminen koko suhteen ajan, jo pitkään kestäneen on vielä vähän eri asia. Eikö sinusta? Mitä muuta antaisit puolison turhaan haaveilla tietäen, että sinä et koskaan tule noita toteuttamaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1763/7876 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???

-eri

Kyllä se hyvä olisi ja moni niin tekeekin. Jos tietää, että ehdoton toive tulevaisuudessa on saada lapsi, kyllä se aika nopeasti tulee kerrottua. Kuin sekin, kuinka tärkeä tuo toive todella on. 

Sen sijaan steriiliytensä salaaminen koko suhteen ajan, jo pitkään kestäneen on vielä vähän eri asia. Eikö sinusta? Mitä muuta antaisit puolison turhaan haaveilla tietäen, että sinä et koskaan tule noita toteuttamaan?

Hmmm, joo, on sulla pointti tuossa, myönnetään

Vierailija
1764/7876 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjämiehet eivät ole ajatelleet asiaa ihan loppuun asti omalla kohdallaan. Yleensähän juuri ne, jotka itse pettävät, kuvittelevat kumppaninsakin toimivan samoin ja varmasti siksi ovat suu vaahdossa vaatimassa isyystestejä. Lopputulema näistä isyystesteistä on se, että yhä useampi mies jää kiinni vieraissa käymisestä, kun omia lehtolapsia alkaa testaamisen jälkeen löytymään eri perheistä.

Vierailija
1765/7876 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???

-eri

Tietenkin lapsihaaveet tai niiden puute pitää käydä läpi jo ihan suhteen alussa, muuten kumpikin haaskaa siinä aikaa. Se on ihan eri juttu, jos toinen ei biologisia lapsia saa eikä tiedä sitä. Tuo ketjussa pyörivä sosiopaatti taas tekee naiselleen ihan hirveää kiusaa aivan tahallaan. Puistattava tyyppi.

Vierailija
1766/7876 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjämiehet eivät ole ajatelleet asiaa ihan loppuun asti omalla kohdallaan. Yleensähän juuri ne, jotka itse pettävät, kuvittelevat kumppaninsakin toimivan samoin ja varmasti siksi ovat suu vaahdossa vaatimassa isyystestejä. Lopputulema näistä isyystesteistä on se, että yhä useampi mies jää kiinni vieraissa käymisestä, kun omia lehtolapsia alkaa testaamisen jälkeen löytymään eri perheistä.

Tästä seuraa tietenkin jatkoa eli elatusmaksuja vältteleville etäisukeille tulee lasku perään, kun on virallisesti testein todettu jonkun tuntemattoman lapsen isäksi.

Niin, että vaatikaa vaan miehet pakollista isyystestausta kaikille. Parantaa huomattavasti äitien ja lasten asemaa, kun kaikille lapsille löytyy isä ja elättäjä.

Vierailija
1767/7876 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vierasabcde kirjoitti:

Tottakai voi tehdä. Täysin ymmärrettävää.

Ei ollenkaan ymmärrettävää, jos lapsi on yhteinen toive oman aviopuolison kanssa. Kaikessa yhteisymmärryksessä alkuun laitettu.

Eri juttu, jos seksityöläinen ilmoittaa olevansa raskaana juuri sinulle. Silloin ymmärrän, että isyystesti kannattaa tehdä, varmuuden saamiseksi.

Oman vaimon kanssa tuskin tuollaisia testejä tarvitaan.

Ei meillä ainakaan.

Vierailija
1768/7876 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies alkoi joskus kuopuksen ollessa puolivuotias vaatimaan isyysyestiä. Sanoin että siinähän testaat (en ole koskaan pettänyt, eikä siis olisi ollut mitenkään mahdollista että isä olisi joku muu kuin puolisoni). Mies kiukutteli aikansa ettei lapsi näytä tarpeeksi häneltä, mutta ei mennyt testeihin. Ehkä kuukauden parin kiukuttelun jälkeen mies tunnusti itse pettäneensä minua...

Tosin tuskin tästä läheskään kaikilla on kyse, mutta tulipahan mieleen ketjua lukiessa. Usein ihmiset jotka pettävät (tai tekevät jotain muuta moraalisesti arveluttavaa) luulevat (tai vähintään syyttelevät) että kaikki muutkin tekevät.

Tämä on sama ilmiö, kuin esim teini, joka kärähtää tupakan poltosta, väittää, että kun kaikki muutkin polttaa.

Eihän asia tietenkään näin ole, kun vain noin 10% polttaa.

Ihminen kuvittelee muiden tekevän samaa pahetta, kuin itsekin tekee. Kai sillä tyynnytellään omaatuntoa.. .. kun kaikki muutkin tekee.

Vierailija
1769/7876 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muslimeilla ei ole tätäkään ongelmaa. Te suomilortot olette kyllä kuvottavia.

Sinnehän voit muuttaa ihanneyhteiskuntaasi pois kuvottavien suomilorttojen ulottuvilta. Tervemenoa!

Vierailija
1770/7876 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä parisuhde, johon ei hankita lapsia?

Miten mies testaa, että nainen, johon hän  satsaa aikansa ja elämänsä, laittaa yhteisiin hankkeisiin rahaa ja niin poispäin, on uskollinen hänelle?

Miten yleensä uskollisuus pystytään testaamaan?  Kyttäämällä, vahtimalla, vaatimalla toista selvittämään kellontarkasti jokaisen menonsa yksityiskohdat, tutkimalla puhelinta, tutkimalla naisen auton, sen penkkien mahdolliset tahrat ja pitämällä kirjaa kilometrimittarista, tsekkaamalla tämän postit ja vaatimalla saada tietää tämän sähköpostitunnukset jne.?

Ja sittenkään ei vielä voi tietää ihan varmasti.  Miten tällainen kyttääjämies voi elää elämänsä epävarmuudessa?   Vastaus: ei voikaan.  Siksi hänen on panostettava aina vaan enemmän ja enemmän siihen tutkimustyöhön.  Epävarmuus kalvaa joka hetki, jolloin nainen ei ole hänen näköpiirissään ja vaikka olisikin, niin  ei voi tietää tämän ajatuksia.  

Ahdistus vain lisääntyy.  

Ja vaikka testaisikin mahdollisen syntyvän lapsen isyyden,. ei voi silti tietää, onko nainen uskollinen joka hetki vai ei.  Eihän joka yhdynnästä synny lapsi.  Oi voi.

Se että nainen pettää joskus, ei ole lainkaan verrannollinen siihen asiaan että kasvattaisin tietämättäni toisen miehen lasta...olettaen sitä omakseni.

Olen melko vapaamielinen sielu, ja minulle kävisi esim. avoin suhde jos kemiat siihen sopivat. Siksi se ei olisi mikään maailmanloppu vaikka nainen olisikin joskus pettänyt. Mutta se olisi, jos kasvattaisin toisen miehen lasta.

Eli tuo isyys on siis paljon isompi juttu kuin hetken pano jonkun kanssa.

Jotenkin tuntuu jätkillä nyt olevan tuo isyys-käsite hukassa. Siittiöistä ja biologiasta vaahdotaan hullun lailla, mutta puolella sanalla ei ole yksikään mies täällä valottanut, mitä se isyys heille muuta on kuin omien sukusolujen ujuttamista eteenpäin. Lapsi on ihan sivuseikka näissä vouhotuksissa, lapsella itsessään ei tunnu olevan yhtään mitään merkitystä.

Tällaisten miesten ei missään tapauksesa pitäisi päätyä isän asemaan, ei omien eikä muiden lasten. Ei ole tarve kasvuympäristä lapselle eikä terve parisuhde naiselle.

Katsotaan tätä asiaa sitten kun naisille lätkitään sokkona laitoksella ties ketä lapsia. Teillekö ei ole tärkeää onko lapsi oma vai naapurin juoppoåmmån?

Vinkki. Älä tee lapsia sellaisen naisen kanssa, jonka kanssa koet lapsenteon olevan sokeaa lätkimistä, missä isää ei voi tietää.

Minun mieheni tietää olevansa ainoa mies, jonka kanssa olen koskaan ollut. Hänelle tuo ei ole ongelma.

Turhaa sinä minuun keskityt kun ihan faktisesti Suomessakin on tuhansia/kymmeniä tuhansia naisia jotka ovat pimittäneet mieheltään lapsen oikean isän tiedon. Valista mielummin naisia huruhommista koska he niitä syyllisiä ovat.

Mistähän tämäkin tieto on lähtöisin?

Onko nuo lapset testattu?

Luulenpa, että harvempi nainen joka on päättänyt vuosien pähkäilyn jälkeen hankkia lapsen ja nimenomaan sen tietyn, itse valitsemansa miehen kanssa, jaksaa hypätä vieraita sukusoluja hakemassa hedelmöityshetkellä.

Ennen niitä lapsia saattoi olla isäntien tekemiä jotka sitten renki otti omikseen, mutta silloinkaan se asia ei ollut naisen kädessä.

Jos sinun on noin vaikea luottaa edes omaan vaimoosi(jota sinulla ei tietenkään ole) niin ehkä et jaksa kantaa asiasta noin kovaa huolta. Normaali mies voi kyllä luottaa siihen, että lapsi on hänen, ilman mitään isyystesyejä.

Ettei vain tämä aloitus olisi sinun aikaan saannostasi?

Ap:tä kun ei ole näkynyt :D

Ihan on tutkittua tietoa, että lehtolapsia miehillä on heidän tietämättään. Ei ole sinun uskon tai luulon asia kun sitä on kerran tutkittu laajemminkin.

Tiedoksesi, naiset eivät ole kokoaikaa "hakemassa sukusoluja", vaan ehkä paneskelemassa salarakkaansa kanssa JA kun raskaus yllättää niin abortti ei olekaan vaihtoehto periaatteiden vuoksi. LISÄKSI lehtolapselle on varakas kasvattajaisä joten mikäs siinä. Eihän tuo kuvio ole naiselle ongelmallinen jos vaan psykopaatin tasoa lähentelevä luonne kestää.

Selitätkö miten on mahdollista, etttä lapsia on väärillä iseillä salaa? Onko vika miehen kun on ajanut vaimonsa hakemaan solutkin vieraalta? Miksi "normaalin" miehen tulisi luottaa naiseen tässä asiassa vaikka faktisesti tuhansia miehiä on kusetettu? Ovatko nämä miehet olleet epänormaaleita eli jotenkin itse ihan ansainneet tämän paskan?

Tuolla pyörii ketju, jossa syyllistetään naisia Suomen syntyvyyden laskemisesta.

Mutta miksi naisen tulisi luottaa mieheen, kun tämä vinkuu lasta ja lupaa kasvattaa ja elättää jälkikasvunsa? Vaikka faktisesti satojatuhansia naisia on kusetettu? Ovatko nämä naiset jotenkin ihan itse ansainneet tämän paskan?

Miehet eivät kuitenkaan ole huijanneet naista kasvattamaan naapurilasta, täysin eri asia. Myös naisella on oikeus jättää lapsi ja mies, tilanne on täysin tasa-arvoinen toisin kuin se että nainen pettää ja laittaa miehen kasvattamaan toisen miehen lasta.

Se, että on oikeus johonkin, ei tarkoita, että siihen olisi halua. Monikaan nainen ei halua hyljätä lapsiaan, kun taas miehelle tämä ei tunnu olevan konsti eikä mikään.

Moni nainen kasvattaa muiden lapsia ilman mitään ongelmaa. Adoptio on usein ongelma nimenomaan miehille, samoin kuin uuden puolison lapset entisestä liitosta. Sen sijaan ihan sujuvasti lykätään ne omat edellisen liiton lapset uusperheen äidin niskoille.

Se että on tasa-arvoinen oikeus johonkin on siis vain sanahelinää silloin, kun ihmisellä on tunteet. Hyvin monella miehellä ne tunteet tuntuvat valitettavasti ulottuvan vain sinne omaan napaan ja sen hyvinvointiin.

Vierailija
1771/7876 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???

-eri

Eri asia. Tässähän nimenomaan nämä testejä vaativat miehet ovat varmoja naisen petturuudesta ennen kuin edes ovat tavanneet. Mutta on vaikeaa etukäteen kertoa jos/kun-toiveista, jos niitä ei ole sillä hetkellä, kun tavataan. 

Vierailija
1772/7876 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin "komedia" -täydellinen joulu- on hyvä esimerkki miksi isyystestit automaattiseksi.

Vierailija
1773/7876 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusin "komedia" -täydellinen joulu- on hyvä esimerkki miksi isyystestit automaattiseksi.

Miten isyystestit estää paskojen elokuvien tuottamisen?

Vierailija
1774/7876 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun puolestani mies saisi tehdä isyystestin, en ymmärrä miksi ei, jos ei kerran ole salattavaa. Tulee vähän sellainen fiilis et ne jotka vetoaa sen olevan luottamuspula ovat juuri niitä jotka eivät lapsensa isästä varmoja ole.

Hei palstamiehet, täällä on teille nainen.

Ei teidän tarvitse huijata luottamusta arvostavia naisia parisuhteeseen, täällähän näitä on ilmoittautunut jo useampiakin näitä, joille ei ole mitään väliä sillä että ovat syyllisiä kunnes toisin todistetaan. Ei kun vonkaamaan.

Kyllä mä arvostan luottamusta, sen takia juuri antaisin miehen tehdä testin jos haluaisi. Täällä on myös viljelty paljon tätä sanontaa että kumppaniaan pettäjäksi epäilevä ihminen pettää itse, ei pidä paikkaansa ainakaan minun kohdalla. Minua on petetty aiemmassa suhteessa ja siksi pelkään mieheni pettävän minua, itse en kuitenkaan petä.

Vierailija
1775/7876 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja tässä kiva se kun heti naisena odotat saavan lapsen yksinoikeudella sinulle, sairas yhteiskunta.

Vierailija
1776/7876 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Kerran huijari, aina huijari. Naisparka.

Turha sun on mun nykyistäni sääliä, sillä on kaikki ihan hyvin.

Minkä ihmeen tähden olet ottanut minut hampaisiisi, on täällä muitakin isyystestin puolustajia

Miehiltä tulisi ilmeisesti vaatia siittiötestejä, sen verran petturimaista porukkaa ovat...

No hyvä.

Olisiko tässä kompromissi-ratkaisu, joka kelpaa ihan kaikille, sukupuoleen katsomatta?

Eli siis pakollinen hedelmällisyystesti miehille ja naisille + automaattinen isyystesti.

Näin kun toimitaan, kenelläkään ei ole aihetta pahastua, mikään kun noista em. testeistä ei olisi kumppanin aloitteesta tapahtuva, vaan automaattinen, vai onko?

Mieheltä on helppo testata, onko hänellä elinkelpoisia siittiöitä. Miten naisen testaaminen suoritetaan?

No ei yhtä aukottomasti ja absoluuttisesti mitenkään, mutta sillä ei ole mitään väliä tässä kontekstissa...

Vaikka jätettäisiin tuo naisen hedelmällisyyden testaaminen tuosta ehdotuksesta pois, ei ehdotus menestyisi siitäkään huolimatta... Kaikki tietää mistä syystä :(

Sinullekin tiedoksi, että ihan jokainen mies voi testauttaa oman vaimon synnyttämän lapsen. Sen kun pistätte toimeksi, jos niin epäilyttää. Mistä kiikastaa?

...ja sinullekin tiedoksi että tuo kehä on kertaalleen puhki asti jankutettu täällä jo.

Luepa nyt ajatuksella koko ketju läpi, alusta loppuun, sisäistä kommentit ja keskustelun nykyinen suunta.

Lyhyesti, ongelmahan on siinä että nykysysteemillä mies "leimautuu", mikäli isyystestiä haluaa.

(ja pliis, älä eksy sille toiselle puhki jankutetulle kehälle: "mitä sitten?")

Meinaatko että parisuhteessa voi luottamuspulan tai puolison asenteet jotenkin salata jos testi olisi automaattinen? Ei voi.

Ei voikaan.  

Ja tästäpä syystä asenteilla ja luottamuspulalla ei ole mitään tekemistä isyystestien kanssa.

Riippumatta siitä onko ne automaattisia vai miehen vaatimusta vaativia,  parisuhteessa asuvat asenteet ja luottamuspula elää ja näkyy suhteessa yhtä vahvana, heikkona, tai olemattomana, täysin isyystestin automaattisuudesta riippumatta.

Huomaatko?

-->  Epäilys/epäluottamus saattaa korreloida isyystestin vaatimisen/haluamisen kanssa, mutta 100% välttämättä ei

Mitä oikein sopotat? Isyystestin haluaminen on varma todiste epäilyksestä. Ei tuolloin ole tarpeen puhua korrelaatiosta, ja yhteys on hyvin selvä.

Missaat nyt pointin...  jos isyystesti olisi automaattinen, mitään todisteita omasta epäilyksestä ei tarvitsisi miehen esittää, eikä näin ollen "loukata" naista näillä epäillyillä.

Mies voisi kirkkain silmin vakuuttaa että luottaa 100% naiseen (vaikkei luottaisikaan), ja naisella ei olisi syytä loukkaantua. 

Nämä on niitä parisuhteen "valkoisia valheita", joita on ihan kaikilla parisuhteissaan, puolin ja toisin, that's the reality my friend....

No onhan siinä syy loukkaantua kun mies ei luota ja valehtelee näin tärkeästä asiasta. Ei todellakaan ole valkoinen valhe. Ja kyllä tämä luottamuspula käy ilmi väistämättä ennemmin tai myöhemmin, miehen salailu ei sitä asiaa ainakaan mitenkään korjaa.

Se ei ole hyvä syy tehdä isyystesteistä pakollisia, että miehet voivat sen avulla huijata naiset pysymään suhteessa kanssaan.

Ai nyt ne onkin miehet jotka huijaa.

Mitäs ne naiset sitten on, jotka huijaa väärän miehen isäksi? Onko se jotenkin sallittua toimintaa?

No ei ole nyt, kun sitten olisi jos isyystesti olisi pakollinen ja hyödyntäisivät sitä siihen etteivät kerro naiselle epäluottamuksestaan. Paitsi sinä kyllä huijasit.

Edelleen entäs ne naiset, jotka huijaa väärän miehen isäksi? Onko se oikein?

Ei tietenkään?

Miten sitten voidaan estää tämä tilanne, jotta yksikään mies ei tietämättään kasvata toisen miehen lasta?

Miksi se aina pitäisi estää? Moni lapsi on saanut hyvän ja rakkaan isän ja moni mies rakkaan lapsen, kun on ollut onnellisen tietämätön.

Täällä on monen monta kertaa jankattu, ettei mies voi olla varma isyydestään. Kyllä voi. Olemalla isä lapselle voi olla varma siitä, että on isä. Rakastamalla lasta ja huolehtimalla lapsesta. Se on ihan oma valinta, elääkö epävarmuudessa vai tarkistaako omaa asennettaan.

Oma epävarmuus ei ainakaan ole mikään peruste vaatia kaikille pakollisia isyystestejä. Niissä pakollisissa testeissä häviäjiä ovat ennen kaikkea ne isät ja lapset, jotka muuten voisivat elää onnellisesti isinä ja lapsina. Pettänyt nainen siitä harvoin itse hyötyy, että kantaa valhetta sisällään, mutta hän on ehkä tehnyt sen valinnan lapsensa takia.

Kuvottavin mielipide tähän asti.  käännetään uskoton nainen uhriksi .

Vierailija
1777/7876 |
06.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miten täällä puolustetaan naisten oikeutta riskittömiin syrjähyppyihin

Vierailija
1778/7876 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä miten täällä puolustetaan naisten oikeutta riskittömiin syrjähyppyihin

En kyllä ymmärrä, millaisella lukutaidottomuudella tuohon päätelmään voi päätyä.

(En edes yritä arvioida kuinka monennen kerran: Kukaan ei kiellä miestä tekemästä isyystestiä lapselle. Yhden ainoaa sellaista kommenttia et tästä ketjussa löydä, jossa tämä kiellettäisiin. Mutta moni mies kyllä näyttää puolustavan yhteiskunnan puuttumista ihmisten yksityiselämään ja miesten riskitöntä oikeutta loukata kumppaniaan pahimmalla mahdollisella tavalla.)

Vierailija
1779/7876 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

???

-eri

Eri asia. Tässähän nimenomaan nämä testejä vaativat miehet ovat varmoja naisen petturuudesta ennen kuin edes ovat tavanneet. Mutta on vaikeaa etukäteen kertoa jos/kun-toiveista, jos niitä ei ole sillä hetkellä, kun tavataan. 

Olen eri, mutta miten niin ovat varmoja? Ei kai siihen nyt mitään varmuutta tarvita, ainoastaan ymmärrys siitä että se rakkaaseen pettyminen on periaatteessa mahdollista - ihan samalla tavalla kuin kaikilla muillakin ihmisillä?

Vierailija
1780/7876 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun puolestani mies saisi tehdä isyystestin, en ymmärrä miksi ei, jos ei kerran ole salattavaa. Tulee vähän sellainen fiilis et ne jotka vetoaa sen olevan luottamuspula ovat juuri niitä jotka eivät lapsensa isästä varmoja ole.

Hei palstamiehet, täällä on teille nainen.

Ei teidän tarvitse huijata luottamusta arvostavia naisia parisuhteeseen, täällähän näitä on ilmoittautunut jo useampiakin näitä, joille ei ole mitään väliä sillä että ovat syyllisiä kunnes toisin todistetaan. Ei kun vonkaamaan.

Kyllä mä arvostan luottamusta, sen takia juuri antaisin miehen tehdä testin jos haluaisi. Täällä on myös viljelty paljon tätä sanontaa että kumppaniaan pettäjäksi epäilevä ihminen pettää itse, ei pidä paikkaansa ainakaan minun kohdalla. Minua on petetty aiemmassa suhteessa ja siksi pelkään mieheni pettävän minua, itse en kuitenkaan petä.

Ihanaa että joku täällä on järkeväkin. Itsekään en ole pettänyt, mutta sivusta seuranneena olen huomannut, että joskus pettäjäksi paljastuu juuri se ihminen josta kukaan ei olisi tällaista ikinä uskonut. Tämän vuoksi en pysty asettamaan itseäni täysin petetyksi tulemisen yläpuolelle, vaan ymmärrän, että myös minä voin olla ylivertaisine ihmistuntemuksineni väärässä. En esimerkiksini laittaisi koko omaisuuttani pantiksi puolisoni uskollisuudesta, se olisi minusta pelkästään tyhmää. Tämän valossa minusta olisi kohtuutonta vaatia myöskään puolisoltani sokeaa luottoa isyyden kokoisessa asiassa. En oikein pysty ymmärtämään ihmisiä jotka ajattelevat toisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme