Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sainko pakit?

Vierailija
27.11.2019 |

Lähestyin viestillä erästä ihanaa miestä työpaikallani joku aika sitten, hänkin oli selvästi kiinnostunut. Kasvotusten kysyin eräänä päivänä, ehtisikö lähteä viikonloppuna kahville. Ei ehtinyt, kertoi miksei, mutta ei liioin ehdottanut toista päivää. Kysyin että tavataanko joskus muulloin. Hänellä on arkisin ja viikonloppuisin paljon ohjelmaa. Vastasi vaan että katsotaan vähän tilanteen mukaan (vetosi täyteen kalenteriinsa). Totesin vaan että palataan asiaan ja hän vastasi samoin. Samana iltana laitoin hänelle muusta asiasta viestiä mutta ei ole vastannut. Voinko vielä pyytää kahville vai sainko hienovaraiset pakit?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait pakit, älä nyt hyvä ihminen enää tyrkytä itseäsi!

Vierailija
2/30 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä pyydä kahville tai edes viestittele, vaan odota miehen siirtoa.

Miehet ahdistuu jos niitä jahdataan.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut, jätä rauhaan. 

Vierailija
4/30 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap jatkaa vielä.. ajattelin josko kokeilisin pyytää lounaalle johonkin muualle kuin työpaikan ruokalaan. Kun ei kerta vapaa-ajalla tunnu ehtivän. Mutta siis kannattaako enää lähestyä? Viestillä olen pyytänyt kahville kerran, kasvotusten toisen kerran. Mutta ekassa viestissään on siis kertonut kiinnostuneisuutensa. Ei vaan ole kertaakaan itse ehdottanut tapaamisaikaa.

Vierailija
5/30 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä. Olen joskus itsekin vedonnut kiireeseen kun kiinnostusta ei ole ollut ja sen jälkeen hiljentynyt.

Vierailija
6/30 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap jatkaa vielä.. ajattelin josko kokeilisin pyytää lounaalle johonkin muualle kuin työpaikan ruokalaan. Kun ei kerta vapaa-ajalla tunnu ehtivän. Mutta siis kannattaako enää lähestyä? Viestillä olen pyytänyt kahville kerran, kasvotusten toisen kerran. Mutta ekassa viestissään on siis kertonut kiinnostuneisuutensa. Ei vaan ole kertaakaan itse ehdottanut tapaamisaikaa.

Luitko, mitä sinulle jo vastattiin? Ei, ei kannata lähestyä. Sait pakit

Vierailija
7/30 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

tän takia töissä käydään vaan töissä..

Jätä se jo rauhaan.

Vierailija
8/30 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa löytyy kyllä jos oikeasti kiinnostaa.

Vierailija
9/30 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, ei, ei... älä enää pyydä.

Kun kohtaatte livenä ole normaalisti oma ystävällinen itsesi. Jos mies ei itse tajua pyytää sinua syömään/kahville/viinilasilliselle niin pitäköön tunkkinsa.  

Vierailija
10/30 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä. Olen joskus itsekin vedonnut kiireeseen kun kiinnostusta ei ole ollut ja sen jälkeen hiljentynyt.

Ja aivan hyvin se "kiire" voi olla hädissään keksitty kohtelias tekosyy, kun kohtelias mies ei ole halunnut mahdollisesti loukata sinua kertomalla oikeaa syytä.

Vierailija
11/30 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tän takia töissä käydään vaan töissä..

Jätä se jo rauhaan.

Muista myös metoo.

Vierailija
12/30 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka on oikeasti kiinnostunut, löytää kyllä ajan tapaamisellesi vaikka sitten keskeltä yötä. Eli ei ole kiinnostunut.

Vierailija
13/30 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies  naimississa tai muuten varattu?

Jättäisin rauhaan vaikka olisi vapaa. Selkeästi ei ole sinusta kiinnostunut vaikka muuta väittää.

Vierailija
14/30 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin vanhalle kurssikaverille synttärionnittelut ja vastasi vaan kiitos. Ymmärsin kyllä et pakit tuli. Olisi kysellyt jotain jos olisi ollut kiinnostunut.

Vierailija
15/30 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda, nolaat vain itsesi.

Vierailija
16/30 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu ja ei ole kiinnostunut. Jätä miesraukkaa rauhaan.

Vierailija
17/30 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakit. Älä yritä enää . Hän ottaa yhteyttä jos kiinnostaa.

Vierailija
18/30 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He's just not that into you. Sitä ei kiinnosta.

Vierailija
19/30 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mies  naimississa tai muuten varattu?

Jättäisin rauhaan vaikka olisi vapaa. Selkeästi ei ole sinusta kiinnostunut vaikka muuta väittää.

On varattu. Katseet ja hymy kuitenkin saa minut joka kerta sekaisin.

Vierailija
20/30 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait pakit. Älä tyrkytä itteäs enää.