Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakastuin gay kaveriini

Vierailija
26.11.2019 |

Siis miten on tälläinen mahdollista edes. Olen hetero nainen ja mulla on itseäni nuorempi mies puolinen kaveri joka on gay.
Ja me ollaan aika paljon yhdessä...lähes päivittäin ja aika moni on luullut että ollaan yhdessä...eivät tiedä että hän on gay.
Ja kun hengaillaan vaik kavereiden seurassa hänen kanssa ni silloinkin tää tyyppi "kihnuttaa" itteään koko ajan jostain kohden minussa kii. Tai oltiinpa vaik kahdestaan ni vieres on tiukasti ja siin jotain ain hivelee. Eikä se häiritse minua, päinvastoin. Pari kertaa ollaan biletetty ja se on menny pussailuksi jossain vaihees aina.
Jollain tapaa ollaan toisistamme myös mustiksia. Ja jos ei olla yhdessä fyysisesti ni me viestitellään ihan koko ajan.
Siis wtf oikeesti....mä oon ihan pihalla. Jos jätkä on gay niin mitä tää hänen käytös on? Ja miks minäkin menen umpi rakastumaan kun tiedän et hän on gay.
Ei käsitä ja mulla on pää ihan solmussa ja sydän tuskissaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, luulin, että rakastuit oman sukupuolesi henkilöön, joka on gay.

Vierailija
2/4 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule toimimaan, joten unohda ja pidä hyvänä ystävänä kuten tähänkin asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehk hän onkin sinun onneksesi bi...  - Tai sitten vain olette kaksi harvimaien ennakkoluulotonta ystävystä.- Vaikka iselläni on läheisiä naisysäviä en ole saman ysävän kanssa sortunu pussailemaan useampaan kertaan, jos joksus on suuko ai kaksi "erehdytty" vaihttamaan.  - Ysävä on kuitenkin minulle muu kuin seksi partneri, vaikka tiedän tokiolevan  "ystävyksiä" joiden ysävyys ei oikeasti olekaan miään muuta kuin seksiä..   

Vierailija
4/4 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en vain nyt tiedä miten voisin karistella nämä tunteet...tai edes puhua niistä hänen kanssa, jos kuvittelenkin ni vähän nolo ja siin on tosi läheinen ystävyys kuitenkin pelissä. On meillä riitoikin välillä tyhmistä asioista mut ne sovitaan pian.

En vain oikein pidä tästä että olen rakastunut häneen ja himoitsen häntä.

Sitäkin olen miettinyt että pitäiskö mun varovasti "vastata" näihin hänen kihnutuksiin ja muihin ja koittaa flirttailla tms ja katsoa mikä on reaktio.

Nythän mä en juurikaan niit noteeraa sillai, koitan olla normaalisti vaan tai niin kun kerran mun yks ystävä sanoi mulle ja gay kaverilleni kun oltiin porukalla syömässä et "xxxxx se ei malta pitää näppejään erossa xxxx:sta" niin vastasin vaan naureskellen vitsaillen et sil on läheisriippuvuus minuun.

Äh...järjellä ajateltuna nää tunteet pitäis äkkii heivata kuuseen ja ettii joku mies hoitaan mut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän