Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimitaan kun koululainen on poissa?

Vierailija
26.11.2019 |

Jos teidän 1.-2. luokkalainen on 2-3 päivää poissa koulusta sairastumisen vuoksi, selvitättekö itse jotenkin aktiivisesti rästitehtäviä, haetteko / pyydättekö luokkakaverilta kirjoja tms., vai oletatteko että kouluun palattua ope kyllä kertoo mitä tehdä?

Minä olen tähän asti kysellyt opelta ja pyytänyt luokkakaveria tuomaan kirjat, mutta sitten kun ne open laittaman tehtävät on sellaisia että niihin menee aikaa kymmenen minuuttia eikä lapsi olisi jäänyt mistään jälkeen vaikka olisi jättänyt ne kokonaan välistä, niin en tiedä onko se turhaa hössötystä jolla kuormitan vain muita.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hakenut kirjat (koulu on työpaikkani naapurissa) ja lapsi kysynyt whatsappissa mitä pitää tehdä. Jos on edelleen esim voipunut, laitan viestiä että ottaa kiinni vähitellen.

Eka-tokaluokkalainen?

Vierailija
22/22 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole tullut mieleenkään alkaa kysellä opettajalta mitään tai pyytää muita tuomaan kirjoja. Kouluun palattuaan saa sitten ne tehtävät jotka on jäänyt tekemättä.

Ja lisäys vielä että kouluun palattua opettaja ei anna kaikkia rästijuttuja kerralla vaan parin kolmen päivän aikana tulee rästiin jääneet jutut normi läksyjen päälle. Ja näin kyllä ilmeisesti toimii muutkin lapsen luokalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän