Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ostaa joululahjaksi 19v ja 18v pojille sekä 17v tytölle?

Vierailija
26.11.2019 |

Eivät ole omia lapsiani, en tunne niin hyvin että tietäisin mitä haluavat joululahjaksi.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 19-vuotias poika toivoi kattilan (5litraa), 18-vuotias poika taas matkakassaan avustusta ja kummityttö 17v oli toivonut äänikirja appia. Mutta nämä ovat kyllä niin yksilöllisiä juttuja, että kannattaa kysellä heiltä itseltään tai vanhemmiltaan.

Vierailija
2/11 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymällä yleensä selviää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortteja.

Vierailija
4/11 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymällä yleensä selviää.

Olen kysellyt, vastaus on yleensä suunnilleen "en ole varma". Lahjalistaakin olen kysynyt, yksi sanoi ettei kehtaa tehdä sellaista.

ap

Vierailija
5/11 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortteja.

Millaisiin kauppoihin?

ap

Vierailija
6/11 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Budjetti pitäisi tietää, kymppejä, satasia...

Tuon ikäisille kummilapsille olen antanut satasen kuoressa joululahjaksi. 18v täyttäneelle kummitytölle ostin haluamansa timanttisormuksen ja 16v täyttäneelle pojalle ostin haluamansa jbln kaiuttimen. Tuon ikäiset ei yleensä halua kertakäyttökamaa.

Vierailija
7/11 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäisille kummilapsille olen antanut satasen kuoressa joululahjaksi. 18v täyttäneelle kummitytölle ostin haluamansa timanttisormuksen ja 16v täyttäneelle pojalle ostin haluamansa jbln kaiuttimen. Tuon ikäiset ei yleensä halua kertakäyttökamaa.

Ihanteellinen budjetti olisi ehkä n. 80-100€ per nenä, jos nyt vähän menee yli niin ei haittaa kunhan ei mene liikaa tai kaikkien kohdalla.

Tytölle voisikin ostaa jotain koruja, en tosin tiedä ihan varmaksi millaisista hän tykkää.

ap

Vierailija
8/11 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjakortteja. Jos et heiltä viitsi kysyä suoraan toiveita kysy vanhemmilta onko esim. joku tietty kauppa missä tykkää käydä tai käykö mielellään vaikka leffassa.

Ite usein kyselen kummipojan äidiltä vinkkejä. Viimevuonna kysyin suosikki vaatekauppoja, tänävuonna voisko yks aktiviteetti olla mieluinen.

Vierailija
9/11 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lahjakortteja.

Millaisiin kauppoihin?

ap

Täytyy tuntea maku. Joku vaatekauppa, jonka merkkejä käyttävät. Stokka ja Verkkokauppa menee kaikille. Jos lukiolaisia - Akateeminen tai Suomalainen kirjakauppa.

Vierailija
10/11 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanteellinen budjetti olisi ehkä n. 80-100€ per nenä, jos nyt vähän menee yli niin ei haittaa kunhan ei mene liikaa tai kaikkien kohdalla.

Tytölle voisikin ostaa jotain koruja, en tosin tiedä ihan varmaksi millaisista hän tykkää.

ap

No, jos eivät kerro, mitä haluavat, niin kuoreen 50€ ja pakettiin jotain luksussuklaata, ihanat sukat, käsinkudotut lapaset... Omat lapseni tykkäisi, ovat 15, 17, 19. Eikä niilläkään ole lahjatoiveita, koska kaikkea on jo 👍

Vierailija
11/11 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitää niitä noin kalliisti lahjoa, kun et edes tunne niitä? Jotkut festariliput ovat nuorille mieluisia, jos siis tykkäävät ylipäänsä sellaisesta. Ennen joulua saa hyvin early bird-lippuja. Eli esim. DBTL Turussa, 3 päivän lippu 89€ ( 149€ ). Raumanmeren juhannus, Ruisrock, ja mitä näitä nyt on.