Vauvan vammauttaminen: 480 euroa
Kommentit (15)
Yök! Inhoan väkivaltaisia ihmisiä!
Tätähän tämä Suomi on. Saa tehdä mitään vaan ja selviää hyvin vähällä.
Viidakonlait kai täällä on. Älä näytä poliisille keskaria mutta hakkaa vaikka vauva!
Siksihän ne maahan tulijatki tänne haluaa, ku ei täällä tuu seuraamuksia mistään ja rahaa saa tekemättä mitään.
Ei hyvää päivää. Milloin aletaan saada oikeita tuomioita? Tuo mieshän on aivan mielenvikainen. Joko tietävät minfossa nimen ja naaman..
Vierailija kirjoitti:
480€ on tuo ikäiselle iso raha.
Tuollainen ihmissaasta joutaisi maksamaan paljon enemmän ja saisi mennä vuosiksi mätäneen vankilaan!
Peräti 5 aloitus samasta aiheesta. No en voi teitä syyttää kun keskustelut hukkuvat muiden sekaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis sen rahanhan ottaa valtio. On se kyllä jännää.
Joku professori sanoi lehtihaastattelussa, että Suomessa saa hakata halvalla. Naurettavia "tuomioita" törkeästä väkivallasta. Joku talousrikos niin 5 vuotta linnaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis sen rahanhan ottaa valtio. On se kyllä jännää.
Eiku tarkoitit varmaan sitä isää.. No vähän alle yhden kuukauden tttuki
Vierailija kirjoitti:
Joku professori sanoi lehtihaastattelussa, että Suomessa saa hakata halvalla. Naurettavia "tuomioita" törkeästä väkivallasta. Joku talousrikos niin 5 vuotta linnaa.
Suomessa saa hakata ilmaiseksi. Naapuri kävi kännissä käsiksi, pahoinpiteli ja rikkoi vaatteeni. Virkavaltaa ei kiinnosta edes sen vertaa että olisivat antaneet putkareissun palinnoksi. Itse kyllä lennän putkaan kun totean hieman liian kovaan ääneen miten perseestä tää maa osaa olla. Sellasta.
Eikö kukaan muu ihmettele, miten ensikodissa henkilökunta on toiminut? Vammat tulleet viikon aikana ja kukaan ei ole huomannut.Millaista on ollut valvonta?
Minulla ei ole ilmastoahdistusta. Fossiilisia polttoaineita käyttämällä pahantekijät epäsuorasti tuhoavat tosi monien uhrien elämän.
Mutta mulla on ahdistus tällästen karmeiden uutisten takia. Kamalaa väkivaltaa tekemällä pahantekijät SUORAAN tuhoavat tosi monien uhrien elämän.
Suora pahanteko ahdistaa enemmän kuin epäsuora, siis ainakin mua.
Mun pitää kyllä karata tätä ahdistusta jotenkin. Ehkä siten että en enää ikinä lue iltalehteä, en mä muutakaan itselleni neuvoksi keksi.
Hyi kamala 😭