Luulin että mulla oli silmäpeliä yhden miehen kanssa mutta tulkitsin väärin.
Ekan kerran kun nähtiin se oli kuin elokuvasta, katseet kohtasi ensin nopeasti kunnes molemmat jäi katsomaan ja katse vain viipyi. Tätä jatkui ties minkä aikaa aina kun jossain törmättiin.
Näin kävi eilenkin, hän pölähti eteeni yllättäen ja katseet taas viipyi, sitten huomasin hänen mennessään että hänelle oli ilmestynyt sormus nimettömään ja sillä samalla hetkellä tajusin, että olen taas käsittänyt väärin, vaikka ajattelin etten edes minä voi käsittää näitä katseita ja tapahtumia väärin. No omalta osaltani lopetan tämän (en edes tiedä minkä) tähän kerran hän on varattu.
Kommentit (5)
Niin, eipä katseista kovin paljoa voi päätellä. Niihin voi olla niin monia eri syitä.
"Tuleva vaimo ei vietelläkseen räpytellyt silmiään / kuten luulisi / vaan tottuakseen piilolinsseihin"
- Absoluuttinen nollapiste
Naisilla on aina silmäpeliä varattujen miesten kanssa, koska haistavat toisen naisen feromonit miehessä ja tämä luo automaattisen kiinnostuksen mieheen, koska toisen naisen hyväksymä mies kiinnostaa automaattisesti. Vai onko sulla muka ollut joskus kiltti miehen kanssa silmäpeliä? Aivan, ain't gonna happen.
Joskus oli silmäpeliä komean ja hyväkroppaisen miehen kanssa. Ujous otti vallan ja loppui rohkeus kesken. En pystynyt jatkamaan kun toinen oli itsevarman oloinen, hakeutui lähietäisyydelle samalla kun itseltä kirjaimellisesti salpautui hengitys joka kerta kun vilkaisinkin kohti. Aloin vältellä minkä toinen ymmärrettävästi tulkitsi kiinnostumisen loppumiseksi. Siihen jäi.
Ei se varattuna oleminen estä silmäpeliä.