Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pieni lapsi kotona ja humalaiset vanhemmat riitelevät kovaäänisesti, eikö tosiaan ole hätätapaus?

Huolestunut naapuri
26.11.2019 |

Soitin naapurin riitelyiden takia häkeen kello 04 aamulla ja lupasivat laittaa partion paikalle. Kerroin että nainen huutaa kuni hyeena, pyytää päästämään irti, itkee...tavaroita selkeesti paiskottiin menemään ja ovia paukuteltiin. Odotin 1,5 tuntia ikkunassa (häken käskystä että soitan lisätietoja jos esim. asunnosta poistuu joku) mutta kukaan ei koskaan tullut paikalle. Kuulin yöllä lapsen itkua (johon pariskunnan mies, isä oletan, huusi TURPA KIINNI ja pää TYYNYYN ****(nimi), joten tiesin että asunnossa on lapsi, muutoin en olisi poliiseja pyytänyt paikalle. Ei ollut ensimmäinen kerta mutta ensimmäinen kerta kun tiesin 100% varmasti että heidän 2-vuotias lapsi kotona.

Mietin vain tulevaisuuden varalle että onko näistä turha ilmoittaa? Lasua olen miettinyt jo pidempään mutta onko niistäkään mihinkään?

Kyllä, olen huolestunut, ja kyllä, tulee oma lapsuus mieleen. Rohkeus ei riitä mennä soittamaan ovikelloa...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä häkeen voi soittaa uudestaan jos mitään ei ala tapahtua. Jos partioilla kiirettä saattavat olettaa tilanteen menneen ohi. Kyllä uudelleen soitto on merkki, että tosi on kyseessä ja silloin se partiokin tulee varmasti.

Itse soitin kerran häkeen, kun humalainen oli sammunut puiston penkille -5 asteen pakkasessa. Ei se herännyt vaikka ravistelin. Lähes puoli tuntia meni eikä ketään tullut. Soitin uudestaan hätänumeroon ja lupasivat kiirehtiä asiaa. Poliisi tuli paikalle viidessä minuutissa ja veivät ukon mennessään.

Vierailija
22/22 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä, että soitit. Ihmettelen kyllä miksi ei poliisit tuleet paikalle.

Minulle kävi kerran hassusti. Naapuri oli soittanut poliisit kun oli kuullut asunnostani kovaa "huutoa" ja "meteliä". Naapuri tietää että minulla on lapsia.

Tällä kertaa homman nimi oli vaan se, että heräsin yöllä, kun ovikelloon pimpoteltiin aika reilusti. Poliisithan siellä kyselemässä, että onko kaikki kunnossa kun on tullut ilmoitus metelistä.

Syy selvisi nopeasti, olin nukahtanut illalla sohvalle ja kaukosäädin jäänyt ilmeisesti alleni ja telkkarista mennyt äänet täysille. Joku leffa/sarja pyöri, missä oli väkivaltaisia kohtauksia ja siitä naapurin kuulema huuto oli peräisin. Telkkari sattuu olemaan vielä ns naapurin seinää vasten, joten en ihmettele, että kuulunut yöaikaan läpi tuo telkkarin mekkala.

Pahoittelin seuraavana päivänä naapurille aiheutunutta häiriötä ja kiitin huolenpidosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla