Tajusin miksi olen niin ahdistunut koko ajan
En pysty ajattelemaan vain tätä hetkeä, kun ei ole oikeastaan mitään huolia juuri nyt. Mutta mielessäni pyörii kuin filminauhana vuoroin menneisyyden tapahtumat, vuoroin pelko tulevaisuudesta. Jos pystyisinkin ajattelemaan vain tätä hetkeä niin oloni voisi olla paljon levollisempi. Mutta en vaan jotenkin halua ajatella tätä hetkeä. Menneisyyttä ajattelen mieluimmin vaikka se ahdistaakin siksi, etten saa sitä enää takaisin. En tiedä mitä haluan elämältäni, mutta sen tiedän että kaipaan läheisyyttä ja sitä että joku oikeasti pitäisi minusta. Elämä on turhaa yksinään. Olen kuin kuollut sisältä.
Kommentit (8)
Hanki jokin mukava harrastus, vaikkapa painonnosto, niin saat ajatukset vähän muualle.
Ja jos löytäisin ihmisen jonka kanssa haluan olla ja johon tunnen sellaisia tunteita mitä pitääkin ja hän minuun, pystyn elämään tässä hetkessä. Tästä minulla on kokemusta, joten tiedän ettei ole vain kuvitelmaani.
Ap
Tuohon perustuu meditaatiot ja mindfulnessit. Eli läsnäolon voima. Tässä hetkessä kaikki on hyvin. Tulevaisuus ahdistaa ja menneisyys masentaa.
Eckhart Tolle: läsnäolon voima
Vierailija kirjoitti:
Tuohon perustuu meditaatiot ja mindfulnessit. Eli läsnäolon voima. Tässä hetkessä kaikki on hyvin. Tulevaisuus ahdistaa ja menneisyys masentaa.
Tolle on kälynen okkultisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollen sanoma ei ole sen kummempaa kuin kaikkien muidenkaan. Kirja on vain tunnetuin.
Sinun mukaasi kaikki henkisen tien kulkijat ovat siis okkultisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tollen sanoma ei ole sen kummempaa kuin kaikkien muidenkaan. Kirja on vain tunnetuin.
Käytännössä kyllä, ellei henkisyys ole kristillisyyttä.
mies51v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä kyllä, ellei henkisyys ole kristillisyyttä.
mies51v
Olen itse kristitty ja lukenut kaikkea laidasta laitaan. Loppupeleissä kaikki (no ei kaikki, mutta suurin osa, joillakin lieveilmiöitä) puhuu samaa asiaa. Mutta vain perustelevat asian eri sanoilla. Eli yksi uskoo Jumalaan, toiset Universumiin, kolmas omaan itseen, mutta kaikilla samat opit, miten asioita käsitellään: pyydetään, uskotaan, ei pelätä huomista, luotetaan.
N51
Et siis ole saanut tarpeeksi unaa, siitä se johtuu.