Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lempikirjailijasi ja perustelut miksi?

Vierailija
25.11.2019 |

Tällä hetkellä luen Anders de la motten kirjaa ja ihailen hänen kertomistyyliä, joka on vähän uneliaan oloista olematta pitkästyttävä kuitenkaan. Väkivallalla ei mässäillä vaikka kyse onkin jännityksestä. Osaa kuvailla hyvin pikkupaikkakuntien välisiä jännitteitä ja valtasuhteita.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Jansson. Osaa kirjoittaa niin mielenkiintoista tekstiä että vaikeaa lopettaa lukemista. Kirjoissa on jännitystä ja ihan perus arkea. Koskaan ei voi tietää mitä tapahtuu

Vierailija
2/7 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tony Halme

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karen Blixen. Uskomattoman luonteva, elävä ja nokkela kirjoittaja.

Vierailija
4/7 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

persu kirjoitti:

Tony Halme

Vitsinä varmaan heitit, mutta olen joskus 20 vuotta sitten lukenut sen kaksi kirjaa oliko toinen jotain "Jumala armahtaa, minä en" ja en ole koskaan nauranut niin paljon kirjaa lukiessa kuin lukiessani varsinkin sitä ekaa kirjaa. Hulvaton kertomistyyli 😂. Ap

Vierailija
5/7 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kjell Westö.

Kirjoittaa kotikaupungistani, ja tunnistan tunnelmia, paikkoja, jopa joitakin tapahtumia ja henkilöhahmojakin.

Kaunista ruotsinkieltä.

Vierailija
6/7 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Minna Canthista. Hänen kirjansa ovat vaikuttavia kuvatessaan ihmisten välisiä valtasuhteita ja yhteiskunnan epätasa-arvoa. Poliittinen sanoma kirjoissa on kyllä ehkä jopa liian vahva. Jotkut tarinat luovat elämästä niin kurjan kuvan!

Vierailija
7/7 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enni Mustonen. Hänen kirjansa perustuvat useimmiten juuri niihin tapahtumiin ja vuosiin, jotka minua erityisesti kiinnostavat. Hän myös taidokkaasti punoo aidot historialliset tapahtumat ja oikeeiden henkilöiden kohtalot, fiktiivisiin hahmoihin ( jotka ovat hyvin rakennettuja ja todentuntuisia hekin). Myös se, kuinka kirjoissa on niin porvaristen, kuin työväenkin edustajien päähenkilöt on minulle mieleistä.

Enni Mustonen on myös toiminut käsikirjoittajana kahdessa kovasti arvossamassani tv-sarjassa" Hovimäki"

ja " Kun taivas repeää"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme