Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amazon korvaa pakettinsa jotka kadonneet postin lakon myötä.

Vierailija
25.11.2019 |

Helppo homma joka hoituu nopeasti chatin kautta. Sinne jäi paketti, mutta sain rahani nopeati takaisin. Hyvä palvelu, suosittelen! :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amazonilla on yleinen politiikka, että aina jos sinne valittaa, ne palauttaa rahat tai lähettää korvaavaan tuotteen. En tiedä sitten että jos sama henkilö tekee kovin monta valitusta, että rupeaako ne sitten jossain vaiheessa epäilemään huijausta.

Vierailija
2/7 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Nehän on tulossa sitten joskus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Nehän on tulossa sitten joskus?

Amazon ei välitä vaikka joku asiakas saisi kaksi tuotetta. Heille asiakastyytyväisyys on kaikkein tärkeintä.

Vierailija
4/7 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein valituksen kerran kuulokkeista jotka maksoi n. 400e. Sain rahat takaisin heti. Myöhemmin tuli kyllä ne kuulokkeetkin vielä myöhässä tosi paljon. En jaksanut ruveta siitä olemaan yhteydessä kun näin jo jonkin verran vaivaa asian eteen aikaisemmin.

Vierailija
5/7 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun itäisessä Euroopassa ja Amazonin paketit ei koskaan saavu annettuun päivämäärään mennessä. Eka saan postikulut takaisin ja kolme päivää kun menee yliajalle, niin palauttavat rahat. Paketti on kuitenkin aina tullut lopulta perille. Tämä siis silloin, kun ovat lähettäneet paketin normipostissa.

Vierailija
6/7 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein valituksen kerran kuulokkeista jotka maksoi n. 400e. Sain rahat takaisin heti. Myöhemmin tuli kyllä ne kuulokkeetkin vielä myöhässä tosi paljon. En jaksanut ruveta siitä olemaan yhteydessä kun näin jo jonkin verran vaivaa asian eteen aikaisemmin.

Mä kysyin, että mitä jos paketti saapuukin. Sanoivat, että pidä, myy tai anna eteenpäin.

T. Tuo Itä-Euroopassa asuva

Vierailija
7/7 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amazon on ihana! <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi