Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen nainen ja multa lähtee hiukset päästä!

Vierailija
25.11.2019 |

Ei ole normaalia enää, päivittäin lähtee paljon hiuksia. Itkettää!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin. Mene tarkistuttamaan hormoniarvosi. Myös kilpirauhasongelmat aiheuttaa tuota.

Vierailija
2/9 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. Mulla onki kilpirauhasen vajaatoiminta johon nyt kyllä lääkitys. Ei ole vielä kuontalo kasvanut paksummaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin lähti isoina tukkoina etenkin pesun aikan varmaan 2-3kk,luulin oikeasti kaljuuntuvani kokonaan. Lohdutukseksi loppui onneksi itsestään(?)sitten, hiukset tietty ohentui rutkasti mutta jäi päähänkin vielä:) Onko sulla jotain lääkkeitä/vitamiininpuutoksia, ja just kannattas mittauttaa kilppariarvot, rauta jne.varuilta.Söin itse rautakuurin myös lie sit auttanut vähän sekin?

Vierailija
4/9 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla meikänaisilla testosteronia on enemmän kuin miehillä, ja sen kyllä huomaa.

Vierailija
5/9 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti kans noin 44 - 48 vuotiaana.

Vierailija
6/9 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla meikänaisilla testosteronia on enemmän kuin miehillä, ja sen kyllä huomaa.

Kyllähän luontokin osaa piruilla: joillekin miehille puolestaan tössäyttänyt sellaisen estrogeenimäärän, että tissiä pukkaa ja munat kuihtuu pois!

Vierailija
7/9 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Luonto on joskus julma. Joillakin miehillä taas tukka pysyy päässä ja kroppa on niin naisellisen soft.

Vierailija
8/9 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa Alopecia

Vierailija
9/9 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä juttu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi