Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatekaupat jotka toimittaa Matkahuollolla/muuten toimivasti

Vierailija
25.11.2019 |

Eli siis kysymys tiivistettynä, mistä vaatekaupasta mahdollisesti ehkä saisi ensiviikon torstaihin mennessä mekon. Tarve tuli hyvinkin yllättäen ja nopeasti selattuna omat go-to kaupat toimittaa vain postilla, ja Zalando näytti kahden viikon toimitusaikaa.
Osaisko joku auttaa että mistä vois katella tai saada alle kahdessa viikossa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki joissa toimitus matkahuollon kautta löhipakettina K-marketiin ja R-kiskalle. Eli varmaan kaikki suomalaiset verkkokaupat ja stadium yms

Vierailija
2/19 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin eilen zalandolta ja pikatoimituksella keskiviikkona pitäisi olla perillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisesta, jolla on toimitusvaihtoehtona muu kuin Posti. Niitä on lukuisia. Äkkiseltään ei tule mieleen yhtään, jossa EI olisi muita vaihtoehtoja. 

Vierailija
4/19 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et käy kaupassa sovittamassa ja ostamassa vaatteita?

Vierailija
5/19 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen on aika hyvä vaihtoehto, että menee itse kauppaan ja ostaa mekon sieltä. Saa heti mukaan eikä ole riskiä, että olisi väärän kokoinen tai värinen tms. 

Vierailija
6/19 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zalandolta mä olen tilannut PostNordin toimituksella. 

Vierailija
7/19 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisesta, jolla on toimitusvaihtoehtona muu kuin Posti. Niitä on lukuisia. Äkkiseltään ei tule mieleen yhtään, jossa EI olisi muita vaihtoehtoja. 

Sportamore näyttäisi käyttävän Postia. Ja on myös suomalaisia pieniä nettikauppoja, jotka käyttävät Postia pelkästään.

Vierailija
8/19 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen on aika hyvä vaihtoehto, että menee itse kauppaan ja ostaa mekon sieltä. Saa heti mukaan eikä ole riskiä, että olisi väärän kokoinen tai värinen tms. 

Kato kun kaikkialla ei ole niitä riittävän hyviä vaatekauppoja.

Vierailija
9/19 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten meinasit toimia sitten, jos tilaat mekon, saat sen ajallaan, mutta mekko ei mahdukaan päälle tms? 

Vierailija
10/19 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin torstai-iltana Booztilta Postin toimittamana, tällä hetkellä paketti on jo jakelussa ja pitäisi olla illaksi noudettavana. Toimitusaikaan vaikuttaa varmasti enemmän verkkokaupan lähetysnopeus kuin Postin lakko.

Vierailija
11/19 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä tätä. Koko lakon ajan postipakettini on saapunut ihan ajallaan. Eikö lakko vaikuta lähinnä kir-je-jakeluun?

Vierailija
12/19 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ymmärrä tätä. Koko lakon ajan postipakettini on saapunut ihan ajallaan. Eikö lakko vaikuta lähinnä kir-je-jakeluun?

Jep. Tilasin perjantaina ja tänään tuli jo saapumisilmoitus.

Vierailija
13/19 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellos esim.

Vierailija
14/19 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpäin Suomea asutte, missä paketit saapuneet Postin kautta normaalisti?

Vierailija
15/19 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten meinasit toimia sitten, jos tilaat mekon, saat sen ajallaan, mutta mekko ei mahdukaan päälle tms? 

En ole ap, mutta joskus toimin siten, että tilaan kahta eri kokoa. Myös vaatteiden kokotaulukot ovat käteviä samoin se, että tuntee kyseisen merkin mitoituksen. Oma teinini käyttää myös esim. Zalandon kohdalla sivuilla olevaa "malli on xxx cm pitkä ja hänellä on päällään koko yy" -tietoa oikean koon keksimiseen.

Vierailija
16/19 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta joskus toimin siten, että tilaan kahta eri kokoa. Myös vaatteiden kokotaulukot ovat käteviä samoin se, että tuntee kyseisen merkin mitoituksen. Oma teinini käyttää myös esim. Zalandon kohdalla sivuilla olevaa "malli on xxx cm pitkä ja hänellä on päällään koko yy" -tietoa oikean koon keksimiseen.

Oman kokemukseni mukaan ne kokotaulukot eivät kerro edes suuntaa-antavasti mahtuuko vaate minulle vai ei. Mallin pituushan ei auta mitään siihen mahtuuko mekko vyötäröstä tai persiistä vai ei. On myös käynyt niin, että pakettiin on tullut ihan väärä tuote, jolloin pari eri kokoa ei hyödytä mitään. Siksi suosin luottomekon pitämistä kaapissa tai kivijalkakauppoja. 

Vierailija
17/19 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä, tosiaan asun Pohjois-Suomessa eikä täältä K-marketista tai S-marketista mekkoa oikein saa niin siksi kyselin nettitilausta. Kiitos muutamalle jo vinkistä, täytyy vielä illemmalla perehtyä asiaan mut aika moni näytti vaihtoehdoksi vaan sitä Postia.

Vierailija
18/19 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan ne kokotaulukot eivät kerro edes suuntaa-antavasti mahtuuko vaate minulle vai ei. Mallin pituushan ei auta mitään siihen mahtuuko mekko vyötäröstä tai persiistä vai ei. On myös käynyt niin, että pakettiin on tullut ihan väärä tuote, jolloin pari eri kokoa ei hyödytä mitään. Siksi suosin luottomekon pitämistä kaapissa tai kivijalkakauppoja. 

On siitä mallin pituudesta se hyöty, että esim. housuja etsiessä meillä on teini löytänyt riittävän pitkälahkeisia vaihtoehtoja (tytöllä pituutta 176). Minulle tuolla ei ole merkitystä, kun pituutta on paljon vähemmän kuin malleilla ja vastaavasti painoa enemmän.

-8 / 15 / ei ap

Vierailija
19/19 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin Zalandolta 20.11 ja tänään tuli paketti perille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän