Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään kuolevani yksin

Vierailija
25.11.2019 |

Pakko avautua jonnekin, kun on niin paha olla. Olen 24-vuotias nainen. Muutama kuukausi sitten mies johon olen ollut syvästi ihastunut, sanoi että ei halua suhdetta. En vain pääse asiasta yli millään, ne tunteet on ja pysyy, vaikka kuvittelin että ne häviäisi nopeasti. Itken joka päivä. En tiedä miksi olen näin rikki, kun ei edes seurusteltu, eikä olla tehty mitään sellaista mitä kaverit ei tee keskenään. Kaverina hän haluaakin pysyä ja niin minäkin. En vain tiedä kauanko siinä menee, että pystyn ajattelemaan hänestä vain sillä tavalla. En halua hylätä kivaa tyyppiä, jonka kanssa kuitenkin muuten synkkaa. Mitään väärää hän ei ole tehnyt.

Pelkään että olen vuositolkulla, tai loppuelämäni jumissa tässä surkeassa tilanteessa. Olin ensimmäistä kertaa elämässäni varma, että olen löytänyt minulle oikean ihmisen. Mutta näin tässä kävi taas kerran. Pelkään että en löydä koskaan ketään yhtä sopivaa ja pysty tuntemaan yhtä voimakkaasti. Tämän ihastumisen myötä tajusin että kuinka paljon kaipaan toista ihmistä, jonka kanssa jakaa elämänsä. Läheisyyttä... Jaettu ilo on kaksinkertainen ilo, ja surut puolittuu. Mutta haluaisin sen kaiken juuri tämän ihmisen kanssa, ja toivon että ajan myötä toisen mieli muuttuisi, kun tutustutaan lisää. Ei olla kauan tunnettu. Mutta se on varmaan epätodennäköistä.

Samaan aikaan kaikki oman ikäiseni ja nuoremmatkin ystävät ympärillä ovat parisuhteessa. Suurin osa asuu yhdessä ja on menossa naimisiin. Välillä on vaikeaa olla iloinen muiden puolesta, vaikka en sitä näytäkään. Tuntuu että elämäni parhaat vuodet valuu hukkaan. En tiedä mikä vika minussa on, kun en kelpaa ainakaan mihinkään vakavaan. Olen seurustellut viimeksi 17-vuotiaana. Tällä miehellä joka on minua muutaman vuoden vanhempi, on vielä pidempi aika yksin oloa täynnä. En tiedä eikö hän sitten vain ole parisuhdeihminen, vai olenko väärä tyyppi. Se on jäänyt mysteeriksi. Välillä tuntuu, ettei hän oikein tiedä itsekään että mitä haluaa.

Minun kokemukseni vain on se, että suurimpaan osaan ihmisistä ei voi luottaa. Voin suorastaan fyysisesti pahoin kun ajattelen sitä pinnallisuuteen ja seksiin perustuvaa kertakäyttökulttuuria, mikä tässä maailmassa vallitsee. Tinderistä olen jo traumatisoitunut. Oman haasteensa kumppanin löytämiseen tuo myös se, että en halua lapsia. Vaikka olen nuori, niin en usko että mieleni muuttuu. Aika kovaa pitäisi lyödä päänsä, että niin tapahtuisi.

Kaikki on mennyt ihan mustaksi ja samanvärinen kaamosnäkymä tuolta ikkunasta ei yhtään auta asiaa. En vain kestä enää tätä, tai varmaan enää yhtään uusia sydänsuruja. :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta joksikin aikaan toiseen kulttuuríin laajentamaan maailmankatsomustasi, palaa Suomeen ja ala opiskella kiinnostavaa alaa.

Vierailija
2/12 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta joksikin aikaan toiseen kulttuuríin laajentamaan maailmankatsomustasi, palaa Suomeen ja ala opiskella kiinnostavaa alaa.

Opiskelen jo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/12 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kaikki kuollaan yksin.

Vierailija
5/12 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua kuolla yksin, niin kannattaa ainakin ottaa reilusti nuorempi mies. Siihen sinä olet vielä liian nuori.

Vierailija
6/12 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaan että mikä ikinä elämääsi synkistääkään 30-vuotispäivänäsi, se ei ole se ettet saanut tätä tyyppiä. Olet silloin jo eri ihminen.

Mulla oli sun ikäisenä eron jälkeen vähän samat ajatukset ja annoinkin niiden pilata elämästäni neljästä kuuteen vuotta. Jälkikäteen lohduttaa, etten tunne ketään muutakaan kenen "parhaat vuodet" olisi olleet niiden parhaat vuodet. Kaikki jotka selvisivät hengissä sinne asti on olleet kolmekymppisinä paljon vähemmän sekaisin, paljon parempia toisilleen ja paljon onnellisempia.

Vierailija
7/12 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se elämä tahtoo olla. Valitettavasti.

Vierailija
8/12 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen asennoitunut siihen, että kuolen yksin ja joku ulkopuolinen mahdollisesti alkaa ihmetellä outoa hajua, tai joku metsämies löytää luurankoni jostain.

Terveisin Naispelko26

Vierailija
9/12 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder nyt onkin panoseuraa hakevien appi. Siellä on kaikki pöpipäät ja narsistit, plus muutama normaali ihminen joukossa ihmettelemässä mitä täällä tapahtuu.

Vierailija
10/12 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan tuon ikäinen ei yleensä halua tällaista vastausta, mutta sanon silti: kun aika kuluu ja olet vanhempi, kyllä se siitä. Usko pois, vaikkei nyt siltä tunnu. Usko oikeasti.

Vierailija
11/12 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sinua yli kolmekymmentä vuotta vanhempi. Koskaan ei löytynyt miestä, joka olisi halunnut minut elämänkumppanikseen. Rakastuin muutama vuosi sitten oikein kunnolla, ensimmäistä kertaa elämässäni, mutta miestä ei kiinnostanut. En ole vieläkään toipunut, enkä toivu.

Tiedän kuolevani yksin. Parina päivänä minulla on aivan yllättäen ollut joko sydämeen tai keuhkoihin viittaavia oireita, ja kuoleminen on käynyt mielessä varsin todenmakuisesti.

Jollet sinä ole kuolemassa ihan lähiaikoina, tee jotakin sellaista, josta itse pidät. On parempi keskittyä siihen, mitä jo on, kuin siihen, mitä ei ole. Olet lisäksi ihan hitonmoisen nuori ollaksesi ikisinkku - ja aivan liian nuori pilaamaan elämäsi sen vuoksi.

Vierailija
12/12 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaik.ka ku.ol.isit matk.ust.ajak.oneen maa.ha.nsy.öksy.ssä, kuol.isit s.ilti yksi.n. (sen.su.uri)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi