Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies valitti ajamattomasta toosastani

Vierailija
25.11.2019 |

Tyhmä mies, eikö?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei valittanut mies. Pikkupoika ehkä, mutta ei mies.

Vierailija
22/43 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän posliinista kaiken ikäisillä ja sitten lyhyeksi siistitty mutta ei terävä sänki, josta vako ja häpyhuulet näkyvät selvästi on toiseksi paras. Mutta en valittaisi asiasta kenellekään. Puolisolle olen kerran sanonut, että olisi kiva, jos hän joskus ajelisi kaikki pois, mutta en ole painostanut enkä sen koommin uudelleen ehdottanut, hän ei halua ajella posliinia koska karvat kasvavat helposti ihon sisään ja tulee näppyjä. Onneks kuitenki ajelee huulilta ja välilihasta lyhyeksi. Itse ajelen välillä kaiken pois ja välillä on lyhyt karva paitsi kassit, väliliha ja aanus aina posliinina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukallahan sitä on ajettu joten kerro että on ihan turha valittaa.

Vierailija
24/43 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Witut pittee olla ajettu! Muuten en nuale.

Vierailija
25/43 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi. Kuka tykkää kaljusta kalkkunasta.

Mulla on näistä pitkistä vuosien suhteista kahdelta naiselta sama kokemus. Kun ajelin karvat pois niin pitihän sitä pussata aika huolella. Pettymys siinä oli ettei se toimi aina. Naisella saa mun puolesta olla ihan miten itse haluaa. Tärkeintä on että itse aidosti haluaa kun touhutaan. Ei siinä karvoja katsella. Ainakaan itse en siinä edes ajattele karvoja.

Vierailija
26/43 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiihottaa kun on karvoitus!

Jokin siinä vaan on.

Vierailija
27/43 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M41 kirjoitti:

Minä pidän posliinista kaiken ikäisillä ja sitten lyhyeksi siistitty mutta ei terävä sänki, josta vako ja häpyhuulet näkyvät selvästi on toiseksi paras. Mutta en valittaisi asiasta kenellekään. Puolisolle olen kerran sanonut, että olisi kiva, jos hän joskus ajelisi kaikki pois, mutta en ole painostanut enkä sen koommin uudelleen ehdottanut, hän ei halua ajella posliinia koska karvat kasvavat helposti ihon sisään ja tulee näppyjä. Onneks kuitenki ajelee huulilta ja välilihasta lyhyeksi. Itse ajelen välillä kaiken pois ja välillä on lyhyt karva paitsi kassit, väliliha ja aanus aina posliinina.

Mä olen ajellut pyynnöstä naisen karvat. Sanoin kaikenlaisia selityksiä miksi en haluaisi tehdä niin. Yhtenä selityksenä sanoin sen rehellisimmän. Mä en edes sinun antaisi terävän kanssa koskea lähellle miehen herkkiä paikkoja. Tämä joka vaati on nyksä. Ja kun nainen pyytää niin minä...

Myönnetään alkoholi oli kuviossa mukana ja se varmaan alensi naisen ja mun estoja. Kuitenkin niin varovasti en ole ikinä tehnyt mitään muuta. Kysyin varmasti kymmeniä kertoja etteihän varmast satu. Jälkeenpäin vielä kerroin ettei mua kiihota jutut jossa pelkään että satutan sua. Ei onneksi vaatinut siitä touhusta uusintaa vaikka myöntää tänäkin päivänä että jossakin asiassa mulla on hento ja hellä ote.

Vierailija
28/43 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mllähän kulmahiomakoneella tuossa on touhuttu kun noin pahat traumat jäänyt...?

Vierailija
29/43 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumppani ei tykkää, niin voi sokeroida, tai muuten poistaa. Aivan käsittämättömän typerää loukkaantua asiasta, ikään kuin kumppani ei saisi toivoa yhtään mitään kumppaniltaan. Onko se äärimmäinen laiskuus, vai periaatteellinen vastarinta olla kumppanille millään tavalla mieliksi?

Pimeitä olette.

Vierailija
30/43 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mllähän kulmahiomakoneella tuossa on touhuttu kun noin pahat traumat jäänyt...?

Niin mitä sitä turhaan pelkää että satuttaa toista? Varsinkaan miehellä ei saa olla tuollaisia joutavia tunteita toista kohtaan.

Vierailija
31/43 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kumppani ei tykkää, niin voi sokeroida, tai muuten poistaa. Aivan käsittämättömän typerää loukkaantua asiasta, ikään kuin kumppani ei saisi toivoa yhtään mitään kumppaniltaan. Onko se äärimmäinen laiskuus, vai periaatteellinen vastarinta olla kumppanille millään tavalla mieliksi?

Pimeitä olette.

Ulkonäköä ei tarvitse kumppanin mieliksi muuttaa jos ei muutoksen jälkeen pidä itsestään. Itse en suostuisi olemaan karvaton. Miehen toiveesta kyllä suostuin muuttamaan karvojen mallia kiitoradasta kolmioksi. Mieheninkin lopetti karvojensa lyhentämisen ja sheivaa ainoastaan pallit koska toivoin tätä. Hänen kaunis kiharamyttynsä on niin kiihottava komean peniksen tyvellä.

Vierailija
32/43 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, kuka tykkää karvaisesta pöheiköstä?

Minä

M46

Vierailija
33/43 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MeToo

Vierailija
34/43 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon 22v nainen ja musta se on oksettavaa jos on karvanen pillu. Siinä voi vähän toistakin miettiä,paitsi jos et halua suuseksiä

Olen 27-v nainen, ja mielestäni on oksettavaa, jos on kynitty posliini. Siinä voi vähän muitakin miettiä, et miten se heihin vaikuttaa jos sellaista joutuvat katselemaan.

Vierailija
35/43 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi, kuka tykkää karvaisesta pöheiköstä?

Aika moni.

Vierailija
36/43 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka karvoista kitisee ei oo puutetta nähnyt. (vanha viidakon sanonta)

Vierailija
37/43 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko halventavasti kommentoivat miesoletetut itse muistaneet pestä vehkeenne? Siis kunnolla? Mitä ajeluun tulee, niin ei kiitos. Sitten kun mies on itsekin valmis kestämään sen karvojen poiston aiheuttaman kutinan, kirvelyn ja ihovauriot, niin sitten ehkä. Tai ei, ei kiitos kuitenkaan..

Mies vastaa: Tottakai se vehje pestään joka päivä kunnolla. Pikku vinkki tuohon kutinaan, ajelee jokatoinen päivä niin ei kutise ja kirvele.

M33

Vierailija
38/43 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko halventavasti kommentoivat miesoletetut itse muistaneet pestä vehkeenne? Siis kunnolla? Mitä ajeluun tulee, niin ei kiitos. Sitten kun mies on itsekin valmis kestämään sen karvojen poiston aiheuttaman kutinan, kirvelyn ja ihovauriot, niin sitten ehkä. Tai ei, ei kiitos kuitenkaan..

Mies vastaa: Tottakai se vehje pestään joka päivä kunnolla. Pikku vinkki tuohon kutinaan, ajelee jokatoinen päivä niin ei kutise ja kirvele.

M33

Toivottavasti kunnolla pesu tarkoittaa huolellista pesua veden kanssa eikä saippualla kuurausta niin pysyy vehkeet kunnossa puolin ja toisin.

Vierailija
39/43 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen parrasta tai hiustyylistä saa sanoa, muttei naisen karvoituksesta?

Vierailija
40/43 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi miehen parrasta tai hiustyylistä saa sanoa, muttei naisen karvoituksesta?

Koska vain ja ainoastaan naisilla saa olla toiveita tai jopa röyhkeimmillä vaatimuksia miesten suhteen.

Miesten pitää pitää kaikista naisista kaikissa muodoissaan, paitsi silti siitä naisesta joka valitsee miehen, mies pitää pitää aivan erityisenä ja maailman heinoimpana, vaikka hän suhteen aikana muuttuisi täysin sekä fyysisesti että henkisesti.