Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

VR:n Juna kuin kaatopaikka

Yrjö pyrjöliini
25.11.2019 |

https://uppaa.fi/image/e6K

VR juna on kuin kaatopaikka. Vasta oli juttua lehdissä siitä että junan vessa oli kuin teloituspartion jäljiltä. Onko kyse siitä että junia ei viitsitä enää edes siivota huoltaahan niitä ei ole viitsitty enää aikoihin. Juna jolla kuljen kulkee kaksikertaa tunnissa (kyseessä päärataa liikennöivä R juna).
Ulosteet ja kaikenmmailman muut eritteet matkustamo tiloissa on kaikenhyvänlisäksi tautiriski.
Tämä on sitä mukavuuttaa raiteilla jota Vr niin mainostaa ja ei tarvitse maksaakkaan kuin reilukahdeksan euroa suuntaansa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on taloyhtiössä tuo Rtk-huolto, ja voi hyvää päivää sentään kuinka ne "hoitaa" noita asioita.

Ei ikinä enää taloon, jossa on huollon ja siivouksen puolella Rtk.

Näkevän sen heti tuossa junahommassakin, sontaa täynnä koko juna.

Isännöitsijäkin sanoi, että niille pitää jatkuvasti huomauttaa samoista asioista ja kädestä pitäen näyttää - ei kuulema auta mitään.

Itsekin jankuttanut muutaman vuoden sellaisesta, mikä kuuluisi hoitaa sopimuksen mukaan AUTOMAATTISESTI, mutta sitä ei hoideta edes vaikka pyydettäisiin, asukas pyytää ja isännöitsijä pyytää niin hommat jää.

Tämä!

Vierailija
22/27 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rtk on mitoittanut siivoukset niin niukiksi aikatauluiltaan, ettei siinä ajassa ehdi kunnolla siivoamaan.

Itse olin aikoinaan rtk:lla siivoojana, mutta vaihdoin firmaa kun v***tti siivota huonosti. Olisinhan voinut tehdä työt kunnollakin, mutta omalla ajalla ilman palkkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

RRaSSiSSTTi! M uslimeilla on etuoikeus matkustamiseen!

Vierailija
24/27 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rtk on mitoittanut siivoukset niin niukiksi aikatauluiltaan, ettei siinä ajassa ehdi kunnolla siivoamaan.

Itse olin aikoinaan rtk:lla siivoojana, mutta vaihdoin firmaa kun v***tti siivota huonosti. Olisinhan voinut tehdä työt kunnollakin, mutta omalla ajalla ilman palkkaa.

Kieltämättä ihmettelin yksi aamu, kun lähijunan lähtöön oli aikaa alle 10 minuuttia ja siivooja tuli tyhjentämään roskiksia. Eli siis meinasi koko junan tsekata siinä ajassa...olen aika varma, ettei ehtinyt ennen junan lähtöä. Eikä hän kyllä muuta tehnytkään kuin tyhjensi vain roskikset...aikaa ei ollut.

Vierailija
25/27 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on taloyhtiössä tuo Rtk-huolto, ja voi hyvää päivää sentään kuinka ne "hoitaa" noita asioita.

Ei ikinä enää taloon, jossa on huollon ja siivouksen puolella Rtk.

Näkevän sen heti tuossa junahommassakin, sontaa täynnä koko juna.

Isännöitsijäkin sanoi, että niille pitää jatkuvasti huomauttaa samoista asioista ja kädestä pitäen näyttää - ei kuulema auta mitään.

Itsekin jankuttanut muutaman vuoden sellaisesta, mikä kuuluisi hoitaa sopimuksen mukaan AUTOMAATTISESTI, mutta sitä ei hoideta edes vaikka pyydettäisiin, asukas pyytää ja isännöitsijä pyytää niin hommat jää.

Edellisessä asunnossa oli huoltofirmana RTK. Sieltä tuli niin vetelää porukkaa korjailemaan asuntoja, etten ole hetkeen nähnyt. Oli aika paljon pitelemistä, etten avannut sanaista arkkua pahimmalle velttoilijalle, joka ei pystynyt edes seisomaan sen näköisesti, ettei valu kohta pitkin lattiaa. 

Vierailija
26/27 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös VR:n kohdalla näkee sen, mitä tapahtuu, kun kaikki yritetään tehdä halvimman kautta. Ihmiset ei taida koskaan oppia sitä, että halvalla ei saa hyvää. Ehkä ei ole tarkoituskaan saada hyvää, kun on edes jotain. Ihmiset voi kyllä paljon tehdä itsekin siisteyden eteen, mutta äärimmilleen kiristetyt aikataulut ei myöskään anna siivoojille aikaa tehdä hommaa kunnolla. 

Vierailija
27/27 |
25.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köh, köh! Öhöm.

Sitähän ei saa sanoa, ei kirjoittaa, että ainakin viimeisen 10 vuoden aikana on tapahtunut silminhavaittavaa ja nenäänpistävää muutosta niin asiakkaissa kuin palvelualojen suorittajissa...

Mä vaan jätän tän ajatuksen tähän...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän