Joko kadut, kun äänestit demarit suurimmaksi?
Olisit vaan äänestänyt lersuja, niin ei tarvitsisi nyt katua.
Harmittaako, että sinua huijattiin. Hehehehehihihihihhohohohojo
Kommentit (12)
En, koska äänestin fiksummin Vasemmistoliittoa.
Vierailija kirjoitti:
Ei, koska jos kaikki olisivat äänestäneet kuten minä, vallassa olisi Suomen Kommunistinen puolue
Silloin tätäkään keskustelua ei olisi koska infrastruktuuri olisi romahtanut aikoja sitten.
Vierailija kirjoitti:
En, koska äänestin fiksummin Vasemmistoliittoa.
Sama minullakin.
Ps on ainoa oikea puolue ja halla aho me7dän mestarimme, joka on seuraava pööministeri. Ps on paras sana ja ps on se joka sinunkin tulee äänestää
Kirjoittakaa kaikki Ensi vaaleissa se ainoa oikea numero vaalikuponkiinne ja se nunero PS
Olen äänestänyt demmareita viimeksi 80-luvulla.
Ei se nyt enää kaduta.
Persut on paras ja se oikea
Hyvää joulunaikaa pesulaulun kera toivotan
Kulkuset sävwl
Persullei,Persullei, persunkersun Lei
Persullei,Persullei, persunkersun Lei
No en. Vaalipiirissämme persuehdokkaat ja -edustajat ovat aika "mielenkiintoisia" tapauksia. Ei todellakaan ole mestaria täällä... :(
Vierailija kirjoitti:
No en. Vaalipiirissämme persuehdokkaat ja -edustajat ovat aika "mielenkiintoisia" tapauksia. Ei todellakaan ole mestaria täällä... :(
Sama täällä. Äänestin Riikka Purraa. Niin ärsyttävä tyyppi, että jopa ps.n agendaa kannattavana inhoan hänen letkautteluaan.
Ps.ää äänestän kyllä jatkossakin. Eri ihmistä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä. Äänestin Riikka Purraa. Niin ärsyttävä tyyppi, että jopa ps.n agendaa kannattavana inhoan hänen letkautteluaan.
Ps.ää äänestän kyllä jatkossakin. Eri ihmistä vaan.
Just tämmöisten syiden takia en äänestä ps:ia. Viimeksi oli sen verran kylmä sininen suihku niskassa.
En, koska jos Kokoomus tai Persut olisi hallituksessa, niin kaikkien työntekijöiden palkkoja laskettaisi yksipuolisella päätöksellä väh 10 %. KiKy muuttuisi 240 tunniksi.
Ei, koska jos kaikki olisivat äänestäneet kuten minä, vallassa olisi Suomen Kommunistinen puolue