Kuljettaako Matkahuolto paketit myös lakon aikana?
Onko lakolla vaikutusta Matkahuollon kuljetuksiin?
Kommentit (8)
Missä tynnyrissä sä ap olet ollut, etkä osaa lukea uutisia siitä puhelimestasi, jos et ihan perinteisiä uutisia katso televisiosta?
Vierailija kirjoitti:
Missä tynnyrissä sä ap olet ollut, etkä osaa lukea uutisia siitä puhelimestasi, jos et ihan perinteisiä uutisia katso televisiosta?
Mies alkoi väittää että vaikuttaa muka Matkahuollon toimituksiin. Itse olin kyllä eri mieltä. Ap
Toistaiseksi ei vaikuta matkahuollon toimintaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies alkoi väittää että vaikuttaa muka Matkahuollon toimituksiin. Itse olin kyllä eri mieltä. Ap
Eikös AKT aloita bussikuskien lakon joten silloinhan se vaikuttaa kun matkahuolto suurimmaksi osaksi hyödyntää bussien tavaratiloja pakettiliikenteelle.
Sen verran vaikuttaa, että hieman on hitaampaa kuljetus. Määrät on tuplaantuneet viikossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös AKT aloita bussikuskien lakon joten silloinhan se vaikuttaa kun matkahuolto suurimmaksi osaksi hyödyntää bussien tavaratiloja pakettiliikenteelle.
Helsingissä bussit pysähtyvät, käytännössä muualla ei ole vaikutusta.
Ei lakolla ole vaikutusta, mutta ilmastonmuutos estää pakettien kuljettamisen.