Elokuvayleisössä räppääminen
Voiko alkava räppäri saada suosiota varaamalla lipun elokuviin ja alkamalla sitten räpätä yleisössä vai tulkittaisiinko se vain häirinnäksi? Itse ajattelen, että rap puhuttelee eniten kun se yllättää. Siksi olisi hyvä idea räpätä leffateatterissa katsojana, mutta minun on vaikea päätellä kenenkään suhtautumista mihinkään, kun minulla on neurologinen poikkeavuus eikä ajatteluni monissa asioissa ole muiden jakamaa.
Kommentit (8)
Minusta se olisi pelottavaa ja ahdistavaa, jos joku yleisössä alkaisi yhtäkkiä räpätä odotellessani leffaa. Se olisi niin epätavallista käytöstä, että heräisi epäilys onko kyseinen ihminen jotenkin vaaraksi. Lisäksi olisi häiritsevää joutua kuuntelemaan esitystä paikassa josta ei voi lähteä pois.
Ärsyttäisi suunnattomasti jos olen mennyt katsomaan elokuvaa ja joku alkaa siellä yhtäkkiä länkyttämään.
Ajattele asiaa siltä kannalta, että ihmiset ovat maksaneet lipun hinnan päästäkseen katsomaan elokuvaa, eivät yleisön omia esityksiä. On paikkoja, joissa voit yllättää suututtamatta ihmisiä. Ihan vaikka kadulla.
Kannattaa jättää väliin, ihan yleisen viihtyvyyden takia.
Minusta idea on loistava. Varsinkin Risto räppääjä esityksissä.
Mä oon joskus todistanut kun kaksi ihan v*tun paskaa räppäriä aloitti battlen metrossa keskellä päivää. Joten vastaan että ei kiitos, lataa vaikka mielummin videoita youtubeen/biisejä soundcloudiin.
Varaa nenäliinoja verenvuotoon.