Jos olen biseksuaali mies, onko naiset se ”oikea valinta”
Onko tämä vain seksuaalisuuden menemistä liiallisuuksiin, että myös miehet kiinnostaa? Täytyykö minun oppia hillitsemään sitä. Olisi paljon helpompaa jos kiinnostaisi vain toinen sukupuoli, vaikka sitten vain miehet. Olisi selkeää että tämä on se halujen kohde eikä tarvitsisi miettiä. Mutta nyt kun voi päättää naisten ja miesten välillä, en tiedä kumpi olisi parempi vaihtoehto. Miehistä kiinnostun kenties useammin, mutta ihan yhtä vahvoja tunteita ne on naisiakin kohtaan, silloin kun se tapahtuu. Lisääntyä en kuitenkaan kummassakaan tapauksessa aio, eli sitä ei kannata ottaa pohdintaan mukaan.
Kommentit (53)
Miksi murehtia etukäteen keneen ihastuu ja rakastuu? Eihän sitä voi edes tietää?
Vierailija kirjoitti:
Miksi murehtia etukäteen keneen ihastuu ja rakastuu? Eihän sitä voi edes tietää?
Mutta jos miesten väliset suhteet keveillä perusteilla ovat luonnottomia? Homoudessa se on selkeämpää että se suuntautuminen on varma, mutta mistä minä tiedän että olen oikeasti myös miehistä kiinnostunut enkä vain ottanut sitä tiedostamattani jostain.
Yhtä hyvinhän voi myös heteromies/nainen ihastua kahteen naiseen/mieheen yhtä aikaa ja joutua yhtä lailla painiskelemaan halujen kohteen kanssa: kumman kahdesta naisesta/miehestä haluan?
Vaikea sanoa mutta ole rehellinen sille jonka valitset. Ei kiva ylläri jos tulee myöhemmin selville ja olet salaillut.
Samoja asioita näemmä pyörittelet kuin minäkin. Olen tosin nainen. Yliajatteluun taipuvainen mieli sitten näiden kanssa vääntää, että tapaillako miestä vai naista.
Ongelmaa ei olisi jos tapaisin normaalisti elämässäni paljon ihmisiä. Kun olen tällainen introverttiyteen taipuvainen niin seuraakaan ei niin helposti löydy, joten tämmöisten kysymysten miettiminen on jotenkin oleellisempaa. Vaikka ei oikeasti edes ole.
Kai annan sinulle saman ohjeen mitä minulle annetaan; kokeilemalla se selviää.
Turhaa sinä sitä murehdit. Etsi vain joku kehen rakastut ja "valitse" hänet sitten lopullisesti, eikai sillä sukupuolella ole sitten väliä. t. bi-nainen
Lisääntyminen olis kyllä maailmassa tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Homppeli olet, tule kaapista. Bi-miehiä ei ole olemassakaan.
Onpas. Mä ainakin tuun kun masturboin naisille kuin miehillekin. Voin kuvitella olevani suhteessa naisen tai miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Osuit ytimeen. Lisääntymisen tarve ratkaisee bi-miehellä valinnan naiseen. Lisääntymisen tarve ei ole tuntematon homo miestenkään keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osuit ytimeen. Lisääntymisen tarve ratkaisee bi-miehellä valinnan naiseen. Lisääntymisen tarve ei ole tuntematon homo miestenkään keskuudessa.
Mutta kun AP sanoi juuri ettei aio lisääntyä missään tapauksessa.. niin se ei kyllä ratkaise tässä tilanteessa mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun AP sanoi juuri ettei aio lisääntyä missään tapauksessa.. niin se ei kyllä ratkaise tässä tilanteessa mitään
Mitä?
Ei kukaan oikea bisse noin ajattele. Suhteessa ollaan sen kanssa, johon rakastutaan. Ei sitä valintaa tehdä sukupuolen perusteella vaan yksilön. Se on vähän niin kuin se pointti biseksuaalisuudessa. Eli 0/5.
Valitse miehet. Naiset eivät missään nimessä halua seurustella bi-miehen kanssa joka voisi seurustella miehen kanssa (ainakaan yllätyksenä), elleivät ole itsekin vahvasti bi. Naiset haluavat usein lapsia. Tautiriski kannattaa silti huomioida ja tunteeko toisen luonteen miten hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan oikea bisse noin ajattele. Suhteessa ollaan sen kanssa, johon rakastutaan. Ei sitä valintaa tehdä sukupuolen perusteella vaan yksilön. Se on vähän niin kuin se pointti biseksuaalisuudessa. Eli 0/5.
Et voi määritellä muiden puolesta miten pitäisi ajatella. Ei ole mitään väärää tehdä valinta.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet ap?
24
”Bi is just a bus stop to gay town”, sanoohan se jo sanontakin.
Samoin oma elämänkokemus.
Vierailija kirjoitti:
”Bi is just a bus stop to gay town”, sanoohan se jo sanontakin.
Samoin oma elämänkokemus.
Pidin tätäkin aluksi mahdollisena, mutta aika kauan se bus stop olisi kestänyt, lähes vuosikymmenen. En oikein osaa enää pitää tätä mahdollisena, kaikki tuntemukset tuntuvat ihan aidoilta.
Se oikea valinta on juuri se minkä parhaaksi itsellesi koet. Joko mies, nainen tahi molemmat.