Kolmeen huoneeseen uusi parketti, kustannusarvio?
Neliöitä noin 60. Paljonko teillä maksoi? Teittekö itse vai käytittekö ammattimiestä?
Kommentit (13)
Kannattaa kysyä kustannusarviot tekijöiltä.
Meillä maksoi 125€/m2 sis. tarvikkeet, työ oli ilmaista kun itse tein. Hyvä tuli.
Meillä n.1600-2000e (en muista tarkkaan) ammattilaisella, koko asuntoon n.75 neliötä. Huom! Hinta riippuu siitä poistatatko vanhan lattian samalla,me poistatettiin
Ukko37 kirjoitti:
Meillä maksoi 125€/m2 sis. tarvikkeet, työ oli ilmaista kun itse tein. Hyvä tuli.
Tarkoitat varmaan 25 e/m2
Helppoa kuin mikä asentaa itse. Hinta riippuu parketin hinnasta. Meillä Timberwisea ja maksoin noin 100e /neliö, mutta onhan niitä halvempiakin parketteja.
Vierailija kirjoitti:
Ukko37 kirjoitti:
Parketti ei ole noin halpaa.
Yhdessä pitkässä työpäivässä ton tekee, työn osuus 800€ sis alv. 24%
Materiaalit sit sen mukaan minkä laatuista tavaraa haluaa, alkaen about 50€/m2, ylärajaahan noissa ei liene..
Eli jos itse teet niin sen reilu 3 tonnia menee minimissään ja pari päivää aikaa ja hermot sinulta ja naputtavalta puolisolta.
Avaimet käteen puhtaaseen kotiin pääset päivässä neljällä tontulla alkaen.
Vierailija kirjoitti:
Ukko37 kirjoitti:
Ostan kaikki uudet parkettipaketit jotka tuohon hintaan saa, mistä tulen hakemaan?
Me saatiin hinta-arvio joka oli muistaakseni 4000 e, neliöitä 60-70. Päädyttiin hiomaan ja lakkaamaan vanha parketti, maksoi noin 1000 e. Ammattilainen teki.
Älä laita parkettia, laita illuminaattia. Hankit vain vapaamuurarin asentamaan.
Keikkamees kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko37 kirjoitti:
Ostan kaikki uudet parkettipaketit jotka tuohon hintaan saa, mistä tulen hakemaan?
Vaikka täältä:
https://www.k-rauta.fi/rautakauppa/maalit-ja-pintamateriaalit/lattiat/p…
Vierailija kirjoitti:
Keikkamees kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukko37 kirjoitti:
Vaikka täältä:
https://www.k-rauta.fi/rautakauppa/maalit-ja-pintamateriaalit/lattiat/p…
K-Rautoja, joissa tätä tavaraa myydään, on aika monta. Mene kiertämään niitä sitten vähän isommalla autolla kun pakulla.
Laita laminaatti tai muovimatto.