Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV:n ETSIVÄKERHO KOOLLE! - Mikä nuotenkirjat/sarjat? (monta)

Vierailija
24.11.2019 |

1.
Kirjojen selkämys oli rusehtava ja takakannessa ''lappu'' jossa luki jotain "ikäraja k16 tai puhu poke pyörryksiin''. Kirjat käsitteli kaikki eri aiheita, eikä ne liittyneet toisiinsa.
Yksi kirjoista ketoi nuorten tyttöjen perustamasta lukupiiristä, jossa ne arvosteli kirjoja. Atlanta ja Mary olivat muistaakseni kahden nimet, muita en muista. Atlanta oli uusi tyttö koulussa.
Yhdellä tytöistä oli ankara isä, yksi oli ns. pahis ja kaikki jollain tapaa erilaisia. Lukupiiri luki mm. Kärpästen herran ja keskusteli siitä yhdessä. Sitten pahistyttö keksi että hänen taskustaan löytynyt kondomi toimii simupkkana, kuten Kärpästen herrassa, eli kenellä kondomi on niin sillä on puheenvuoro. Kaikki rupeaa tappelemaan kondomista, ankara isä tulee huoneeseen ja järkyttyy nähdessään tyttärensä kondomi kädessä.

Joku tytöistä, ehkä Mary, pitää jotain netin vastauspalstaa ja sen kanssa oli jotain draamaa. Joku tytöistä oli tehnyt Marylle paskan tempun ja muistaakseni kirjoitti siitä Maryn nimissä vastauspalstalle ja sitten kaikki luuli tietysti että Mary oli sen kirjoittanut. (sekava selitys, pahoittelut)

Jossain vaiheessa tytöt lähtee kännäämään, ja yksi sammuu, joku poika joutuu kantamaan hänet kotiin. Sarjan nimi taisi viitata diskoon jotenkin.

2.
Samaa kirjasarjaa oleva kirja, joka kertoo tytöstä jolla on oma hevonen. Tyttö päätyy harrastamaan seksiä tallin vintillä aikuisen miehen (joku tallilta) kanssa. Jotenkin säikähtää tilannetta ja pakenee viime hetkellä.

3.
Kirja kertoo pojasta, joka on koulussa keramiikkakurssilla, missä tehdään jotain saviruukkuja. Samassa koulussa on lihava tyttö jonka kanssa poika rupeaa seurustelemaan. Pojan mielestä tytön ei tarvitse hävetä lihavuuttaan ja he käyvät jossain xxxxxxl-kaupassa hakemassa hänelle hienoja vaatteita, mm, kaftaanin koulun tanssiaisiin. Tyttö alkaa laihtua, eikä poika pidä asiasta. Kun poika kirjan lopulla hakee tyttöä tanssiaisiin, tyttö on pukeutunut toiseen mekkoon ja poika huomaa että tyttö on laihtunut lähes normaalimittoihin.
Poika kysyy miksei tytöllä ole kaftaania päällä ja tyttö sanoo ettei pitänyt siitä.
Poika jättää tytön kirjan lopussa ja hänestä jäi ikävä vaikutelma.

Nämä kaikki kun minulle selvitätte niin olen ikionnellinen. Luotan teihin, olette löytäneet kaikki kadonneet biisinikin!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ensimmäistä löysin jo itse. Kolmen tytön kirjakimppa ja On luvattu leudompaa. Ton kolmannen kun vielä löytäis.

Vierailija
2/2 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 ensimmäistä löysin jo itse. Kolmen tytön kirjakimppa ja On luvattu leudompaa. Ton kolmannen kun vielä löytäis.

Siis neljän tytön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi