Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Videotyöhaastattelu, mitä ja miksi?

Vierailija
24.11.2019 |

Oletko tehnyt? Millä alalla oli käytössä? Pääsitkö jatkoon? Kertokaa jotain, jännittää!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suostunut noihin, koska rekry ei halua panostaa sen verran että haastattelisi kasvotusten niin antaa olla. Tavallaan se haastattelu siirretään hakijan vastuulle. Skype haastattelussa olen ollut pariin kertaan ja se on ihan ok.

Vierailija
2/7 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole suostunut noihin, koska rekry ei halua panostaa sen verran että haastattelisi kasvotusten niin antaa olla. Tavallaan se haastattelu siirretään hakijan vastuulle. Skype haastattelussa olen ollut pariin kertaan ja se on ihan ok.

Nauhoitettava haastatteluvideo on yleensä ensimmäinen karsintakierros. Sen läpäisseet kutsutaan henkkoht haastatteluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauhoitettava haastatteluvideo on yleensä ensimmäinen karsintakierros. Sen läpäisseet kutsutaan henkkoht haastatteluun.

En alennu moiseen.

Vierailija
4/7 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En alennu moiseen.

Ok kinostaa

Vierailija
5/7 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli jotakuta ottaa nyt päähän se, että työtä hakiessa vastuu on sinulla hakea sitä työtä? Jännä juttu, että senkin pitäisi olla muiden vastuulla.

Videohaastattelu helpottaa niin monelta osin ihan kaikkien osapuolten hommaa.

Vierailija
6/7 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Onko täällä ketään, jolla OLISI kokemusta?

Vierailija
7/7 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemusta neljältä kerralta. Nauhoitettuihin kysymyksiin tuli linkki sähköpostilla ja niihin sai sitten rauhassa miettiä vastaukset, nauhoittaa ja lähettää. Kolme näistä oli kaupan alalle, kaikkiin paikkoihin minut valittiin jatkoon ja lopulta töihin. Yksi oli aulapalveluun ja siinä tieni tyssäsi videohaastatteluun.

Onhan tuo vähän rasittavaa, mutta videohaastattelut tuntuvat olevan ihan nykyaikaa tietyillä aloilla...