Tiesitkä että alapääsi määrittää mielipiteesi?
Riippumatta sukupuolestasi, koulutuksestasi, asemastasi työelämässä tai vaikka poliittisesta vakaumuksestasi, seksuaalinen suuntautumisesi/aktiivisuutesi määrittää suurelta osin suhtautumisesi moneen kysymykseen niin henkilökohtaisella kuin yhteiskunnallisella tasollakin ja vaikuttaa lukemattomiin valintoihin joita elämäsi aikana teet.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Häh? Koska mulla on feminiini alapää pidän formuloista, rakentamisesta ja viihdyn hupparissa?
Mä taas kalastamisesta ja eräilystä (eräjaanailusta?). Kuukausi teltassa on ihan jokakesäinen juttu. Täytyy johtua alapäästä.
Moneen ehkä, mutta varmasti ei edes puoleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Koska mulla on feminiini alapää pidän formuloista, rakentamisesta ja viihdyn hupparissa?
Mä taas kalastamisesta ja eräilystä (eräjaanailusta?). Kuukausi teltassa on ihan jokakesäinen juttu. Täytyy johtua alapäästä.
Kyllä. Pidämme tyypillisesti/stereotypisesti miehisiksi luokitelluista asioista koska meillä on naisen värkit
Naisilla aivot ei ole jalkovälissä.
Bullshit muttei edes artist tasoa.
Ei kyllä pidä paikkansa. Alapääni on selvästi patavanhoillinen naisia alistava sovinisti mulkku, mutta itse olen mielipiteiltäni suvaitsevainen erittäin vihrevasemmistolainen jopa feministinen ajatuksiltani...
Minullakin on feminiininen alapää, mutta mieheni mukaan ajattelen kuin mies.
Ajatukset taas muodostavat mielipiteitä.
Ontuuko loogisuutesi, ap?
Vierailija kirjoitti:
Tuo nyt on taas sitä vanhakantaista naisten glorifiointia. YUuU!!! nainen on kehittyneempi kuin mies se ei ajattele alapäällään.
Pitää kyllä osittain paikkansa, koska nainen on laskukone joka hinnoittelee jalkovälinsä ja vasta sitten se käynnistyy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo nyt on taas sitä vanhakantaista naisten glorifiointia. YUuU!!! nainen on kehittyneempi kuin mies se ei ajattele alapäällään.
Pitää kyllä osittain paikkansa, koska nainen on laskukone joka hinnoittelee jalkovälinsä ja vasta sitten se käynnistyy
Jaa. Mä olen ihan nainen, valkkaan miehen ulkonäön perusteella eli seksikkään.
Tämä oli jännä aloitus ja ensimmäinen vastaus oli myös hyvin kuvaava: pitää heti juosten mennä väittämään aivan päinvastaista. Ikäänkuin jotkin "miehiset" mieltymykset ja tavat on jokin meriitti, hyvän jätkän merkki?
Oikeasti, minä en ainakaan mieti koko aikaa että mitä mulla on housuissa. Teen asioita mistä tykkään, mitkä sitten tosiaan vaihtelevat mies-neutri-nais -akselilla ihan laidasta laitaan. Mitä minun pitää kenellekään todistella? Muutamat harrastukset ovat minulla varsin teknisiä ja niistä syntyy tietynlaisia tuotoksia. Sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, että minkälaiset kilkuttimet mulla on jalkojen välissä. Laite ei kysy sitä, että oletko nainen vai mies. Laite vain ymmärtää sille annettuja komentoja.
Se sinänsä on mielenkiintoista, että esim varsin persulaisessa maailmankatsomuksessa mulle (ja muulle naisväestölle) on annettu varsin ahdas rooli. Ja jossa tosiaan pitäisi olla ekan vastaajan lailla olla juoksemassa ja vakuuttelemassa, että en kaipaa mustaa mnaa tai en ole kuohitsemassa valkoisia heteromiehiä. Mitvit. Ääreistään absurdia.
Riippuu ihan siitä onko mies vai nainen.
Jos jossakin tutkimuksessa paljastuu, että toisella sukupuolella on jokin heikkous verrattuna toiseen sukupuoleen, sitä vastustetaan ja alapeukutetaan. Eli kyllä se jalkoväli mielipiteisiin vaikuttaa.
"En mä äänestänyt persuja, minun pinppi se on, joka niitä äänestää! Saisinko mielipiteenvaihdosleikkauksen pinppiini, kiitos?"
Tänne on näköjään tullut muutama kommentti. Kiva niin. Tein aloituksen hieman pilke silmäkulmassa ja otsikon tarkoituksella provosoivaksi. Mutta jos siitä pääsee yli ja malttaa lukea koko aloituksen ja vähän pohdiskelee niin kyllä sieltä totuuden siemenkin löytyy. Tämä on helposti havaittavissa esimerkiksi monissa keskusteluissa ja julkisuuteen liittyvissä tapahtumissa.
Jos ei ole karvoja, ei ole mielipiteitäkään?
Kaikki ei varmaan tunne accept bändiä kovin hyvin jos ollenkaan. No miten se liittyy tähän? Niiden yksi biisi ja sen kitara rifii, runk ka rii. jee siitä se lähtee tai voihan sen vääntää vaikka trans foor miii. Sori kaikille. Vanha hevari ja kieroutunut huumorin taju.
Käsi ei petä.
Toinen yllättävän vaikuttava tekijä, on, onko 1., 2. vai 3. lapsi.
Pitää vielä lisätä että kun vanhana hevarina tykkään tajuta mistä lauletaan. Niin biisissä fast as a shark kuuluu kohta joka on suomea. Udo laulaa että kitaraa rämpyttää. Ei varmasti oikeesti mutta kuulostaa siltä. Kitaraa rämpyttäää. Koomista.