Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pikkujouluseksiä työkaverin kaa

Anaali Antti
24.11.2019 |

Tuli sitten kännissä pantua työkaveria firman pikkujouluissa. Toinen työkaveri oli onneksi niin humalassa ettei edes huomannut meidän pystypanoa. Muilla tuoreita, tai vanhoja muistoja työkaverin korkkaamisesta....

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvattu sua Antti. Taas joku onneton kundi krapulassa, morkkiksessa ja takapuoli kipeenä, muija ihmettelee kun ukko on kuin perseseen ammuttu. Pyykkikopassa on p@skaset kalsarit. Toivottavasti jätkä ei muista mitään tai ainakaan kaikkia yksityiskohtia. Voisit tosiaan ruveta raittiiksi!

Vierailija
2/7 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin työkaveria viime pikkujouluissa. Muiden silmien välttäessä karattiin mun hotellihuoneeseen. Kun homma oli kuumillaan, niin huonekaveri änkesi samaan huoneeseen firman sihteerin kanssa. Lopulta peitto heilui vierekkäisissä sängyissä. Kun hommat oli hoidettu, niin palattiin pokkana muitten seuraan. Asiasta ei puhuttu jälkikäteen koska kaikki oli/ovat parisuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firman sihteeri, just joo.

Vanhus fantasioi jälleen.

Vierailija
4/7 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako oma tylsä noin koville?

Yhtään "vanhusta" ei ollut mukana ja se sihteeri taisi olla ainoa yli 40v.

Vierailija
5/7 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opi: yrityksissä ei ole enää sihteereitä.

Vierailija
6/7 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvattu sua Antti. Taas joku onneton kundi krapulassa, morkkiksessa ja takapuoli kipeenä, muija ihmettelee kun ukko on kuin perseseen ammuttu. Pyykkikopassa on p@skaset kalsarit. Toivottavasti jätkä ei muista mitään tai ainakaan kaikkia yksityiskohtia. Voisit tosiaan ruveta raittiiksi!

No se pani myös minua, joten molemmilla mulkku haisee kiihottavalle.

Ap

Vierailija
7/7 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan sitten sain työpaikan minua vähän vanhemman osastosihteerin pitkän ja sitkeän yhteisen flirtin, ym. jälkeen sänkyyn. Kun hän tuli työpaikkaamme aikanaan, halusin häntä heti ensi silmäyksellä, hänessä oli ihanaa seksiä, muotoja, jotain tosi kuumaa katseessa...Molemmat olimme varattuja , mutta pelkäsi ryhtyä mihinkään, vaikka olisi ollut halukas seksiin...

Olin silloin pikkujouluna kaverin kämpässä yötä yksin ja taksimatkamme sattui samaan suuntaan.Sain puhuttua hänet tulemaan kämpilleni....Oli se ihanaa saada hänet siellä....heti riisumaan itsensä edessäni alasti, helliä, kiihottaa ja nuolla orgasmeja, joita hänen miehensä ei antanut koskaan kuulemma hänelle. Hän kiihottui tosi paljon hellyydestäni ja sitten kun saimme yhtyä, huh...

Sitten hänelle tuli töissä morkkis ja oli kauan vihainen minulle, kun se kuulemma oli minun syytäni vaikka oli tosi halukas ja nautti paljon ja kauan...No se sovittiin sitten aikanaan kyllä rauhassa uusinnalla...joka oli yhtä hyvää ellei parempaa...Se ihanuus loppui valitettavasti sitten kun hän vaihtoi työpaikkaa pian...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi