Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks hitossa dildot on niin isoja?

Vierailija
24.11.2019 |

Siis miks dildojen pitää olla niin jumalattoman isoja??
Käytiin tyttöystävän kanssa eilen eka kertaa erotiikkaliikkeessä. Hyllyt täynnä jättikokoisia aidon peniksen näköisiä dildoja.
Eipä ostettu mitään mutta kyllä tyttöystävä tuntui noita katselevan. Ja limaisen näkönen miesmyyjä seuraa tiskin takana.

Kylläpä meni fiilis kun oma värkki varmaan viis kertaa pienempi. Miten tuommoiset edes mahtuu naisen emättimeen ja ostaako noita oikeesti joku?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun dildo on pienempi kuin mun miehen kalu.

Vierailija
22/34 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysynnän ja tarjonnan laki. Evoluutio toimii niin hitaasti, että naisten haluamien isojen penisten yleistyminen kestää vuosisatoja. Siksi on kehittynyt kaupallinen puoli, joka tarjoaa näitä kokoja, joita naisten on vaikea muuten löytää. 25 cm paksun peniksen löytäminen oikealta mieheltä on lähes mahdotonta, mutta kaupan hyllyltä sen voi käydä hakemassa vaikka ruokakauppareissun yhteydessä.

Etenkin kun naisia on historian saatossa pakotettu seksiin miesten kanssa ja yhä edelleen pakotetaan, eli naiset on pakotettu seksiin miehen kanssa, jonka penis ei ole ollut naiselle riittävä.

Öö. Ei se ihan noin mene. Minulla on diagnosoitu mikropenis (erektiossa alle 5cm) ja minulla on ollut yli 100 seksikumppania ( naisia kaikki )

Asiaa voi auttaa se, että olen pitkähkö (185cm) ja atleettinen enkä edes kovin köyhä

Sinun kohdallasi näin, mutta yleisesti ottaen naiset eivät ole saaneet ottaa sellaista miestä historian saatossa, mikä heille olisi sopiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun dildo on pienempi kuin mun miehen kalu.

Vaihtelu virkistää ja sen dildot mahdollistavat.

Vierailija
24/34 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuiviihdekaupoissa myytävät dildot ovat niin isoja?

ChatGPT

Aikuisten lelukaupoissa myytävien tuotteiden valikoima vaihtelee kooltaan ja muodoltaan. Joillakin asiakkailla voi olla mieltymys suurempiin tuotteisiin, kun taas toiset suosivat pienempiä. Isommat dildot saattavat olla suosittuja niiden tarjoaman täyden tunteen vuoksi, mutta myös monipuolisuuden takia, sillä ne voivat tarjota erilaisia stimulaatioita.

On kuitenkin tärkeää huomata, että valikoimassa on yleensä myös monen kokoisia vaihtoehtoja, jotta jokainen asiakas voi valita itselleen sopivan tuotteen omien mieltymystensä ja mukavuustasonsa mukaan. Jos sinulla on erityinen tarve tai kysymys tuotteiden valikoimasta, aikuisten lelukaupan henkilökunta voi auttaa löytämään juuri sinulle sopivan vaihtoehdon.

Vierailija
25/34 |
28.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aikuiviihdekaupoissa myytävät dildot ovat niin isoja?

ChatGPT

Aikuisten lelukaupoissa myytävien tuotteiden valikoima vaihtelee kooltaan ja muodoltaan. Joillakin asiakkailla voi olla mieltymys suurempiin tuotteisiin, kun taas toiset suosivat pienempiä. Isommat dildot saattavat olla suosittuja niiden tarjoaman täyden tunteen vuoksi, mutta myös monipuolisuuden takia, sillä ne voivat tarjota erilaisia stimulaatioita.

On kuitenkin tärkeää huomata, että valikoimassa on yleensä myös monen kokoisia vaihtoehtoja, jotta jokainen asiakas voi valita itselleen sopivan tuotteen omien mieltymystensä ja mukavuustasonsa mukaan. Jos sinulla on erityinen tarve tai kysymys tuotteiden valikoimasta, aikuisten lelukaupan henkilökunta voi auttaa löytämään juuri sinulle sopivan vaihtoehdon.

....joten lopettakaa täältä kysely ja siirtykää tekoäly aikaan!

Vierailija
26/34 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysynnän ja tarjonnan laki. Evoluutio toimii niin hitaasti, että naisten haluamien isojen penisten yleistyminen kestää vuosisatoja. Siksi on kehittynyt kaupallinen puoli, joka tarjoaa näitä kokoja, joita naisten on vaikea muuten löytää. 25 cm paksun peniksen löytäminen oikealta mieheltä on lähes mahdotonta, mutta kaupan hyllyltä sen voi käydä hakemassa vaikka ruokakauppareissun yhteydessä.

Etenkin kun naisia on historian saatossa pakotettu seksiin miesten kanssa ja yhä edelleen pakotetaan, eli naiset on pakotettu seksiin miehen kanssa, jonka penis ei ole ollut naiselle riittävä.

Öö. Ei se ihan noin mene. Minulla on diagnosoitu mikropenis (erektiossa alle 5cm) ja minulla on ollut yli 100 seksikumppania ( naisia kaikki )

Asiaa voi auttaa se, että olen pitkähkö (185cm) ja atleettinen enkä edes kovin köyhä

Sinun kohdallasi näin, mutta yleisesti ottaen naiset eivät ole saaneet ottaa sellaista miestä historian saatossa, mikä heille olisi sopiva.

Missä elämän osa-aluella naiset saavat sitä mitä haluavat? Kun seuraa tätä yhteiskuntaa työelämässä, mediassa ja ihan kotona, niin naiset tuntuu aina olevan jotain vailla.

Vierailija
27/34 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi dildoa: toinen noin itseni kokoinen eli 15 cm pituutta ja halkaisija 4 cm. Siinä on myös vibraominaisuus. Toinen on vähän suurempi: 18 cm pituutta ja halkaisija 4,5 cm.

Käytämme noita yhteisissä leikeissämme siten, että minä vibraan ja dildotan vaimoa. Jos hän valitsee lelun, hän ottaa usein pienemmän. Välillä kun hän on oikein liukas ja kiimoissaan, nappaan isomman. Se ei mene vaimon pilluun edes kokonaan vaan osuu pohjaan jo aiemmin. Paksuutta on vaimolle riittävästi, ja hän selvästi nauttii saadessaan kunnolla täytettä. Ehkä hän käyttää sitä myös yksin, ainakin olen rohkaissut häntä tekemään niin.

En ymmärrä, miten ison dildon käyttö olisi pois minulta tai miksi minun pitäisi olla "kateellinen". Kun vaimo nauttii, hän antaa nautintoa myös minulle käsillään, suullaan ja pillullaan. Molemmat voittavat!

Vierailija
28/34 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kaksi dildoa: toinen noin itseni kokoinen eli 15 cm pituutta ja halkaisija 4 cm. Siinä on myös vibraominaisuus. Toinen on vähän suurempi: 18 cm pituutta ja halkaisija 4,5 cm.

Käytämme noita yhteisissä leikeissämme siten, että minä vibraan ja dildotan vaimoa. Jos hän valitsee lelun, hän ottaa usein pienemmän. Välillä kun hän on oikein liukas ja kiimoissaan, nappaan isomman. Se ei mene vaimon pilluun edes kokonaan vaan osuu pohjaan jo aiemmin. Paksuutta on vaimolle riittävästi, ja hän selvästi nauttii saadessaan kunnolla täytettä. Ehkä hän käyttää sitä myös yksin, ainakin olen rohkaissut häntä tekemään niin.

En ymmärrä, miten ison dildon käyttö olisi pois minulta tai miksi minun pitäisi olla "kateellinen". Kun vaimo nauttii, hän antaa nautintoa myös minulle käsillään, suullaan ja pillullaan. Molemmat voittavat!

Meillä on kanssa kaksi, mutta isoin korreiloi kalun koon kanssa. Siltikin vaimo valitsee useammin sen pienemmän. Naisten ostamat dildot eivät ole järin suuria jos asiaa tarkastellaan isossa skaalassa. Isompi dildo ja vehje eivät uppoa kokonaan ja se kalun uppoaminen rassaa. Orgasmin hetkellä varominen syö siitä orgasmista osan pois ja siksi laukean mieluiten muilla tavoilla.

Vierailija
29/34 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sen toinen nimi piirakkakone, työkkärin sivustolla hakevat piirakkakoneen käyttäjää, nauroin xD xD xD

Vierailija
30/34 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystävän lempidildo (omisti ennen kuin tavattiin) on 20cm/5cm enkä ole lelulle kateellinen.

Täällä moni nainen yleistää ja kuvittelee ettei naisia voi missään tapauksessa kiinnostaa isommat dildot.

Vierailija
31/34 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kans ymmärrä miksi dildot tekee kauppansa koska suomalaisen siiderivalaan repun voi täyttää ½ litran juomapullollakin.

Itsekin ihmetellyt monesti.

Vierailija
32/34 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin itsellä on isompi kuin dildo(toki 30+cm erikseen). meitä on moneen junaan, se että sinä olet mielesi pahoittanut niin kyllä sellaisia ne dildot on. Pitäähän naisen tuntea että saa täytettä, eikä tunnetta että mitähän toi yrittää?.

Mutta älä hätäile meille kaikille on sopiva pari. Ja onhan se ihanaa kun takaapäin naisen ottaa ja nainen joutuu sanomaan että "et laita kokonaan sisään sitä". Ja äänhtää vain kun terska uppoaa sisään hitaasti.

Vierailija
33/34 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitukseen vastaus. Dildoja kuten miehiä on erikokoisia. Siinä missä emättimiä ja naisia.

jokaiselle löytyy jotain. Ja miksi ihmeessä vertaat itseäsi Dildoon?. Kukaan noin tee. Jokaiselle miehelle löytyy isompi dildo kaupasta fakta (kaksipäinen käärmedildokin on 47cm ja 5.5cm paksu)

Oma tulee ainakin omien sanojen mukaan täytetyksi kuulemma liiankin (joitain asentoja on missä pitää varoa lisäksi en voi panna menemään kuin ori koska sattuisi).

Vierailija
34/34 |
30.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kanssa kaksi, mutta isoin korreiloi kalun koon kanssa. Siltikin vaimo valitsee useammin sen pienemmän. Naisten ostamat dildot eivät ole järin suuria jos asiaa tarkastellaan isossa skaalassa. Isompi dildo ja vehje eivät uppoa kokonaan ja se kalun uppoaminen rassaa. Orgasmin hetkellä varominen syö siitä orgasmista osan pois ja siksi laukean mieluiten muilla tavoilla.

Omakin vaimo on tykännyt eniten kaluani pienemmin dildoista.  Joskus hankin useammankin isoa kaluani vähän isomman tai jopa samankokoisen dildon. Yksikään ei tuntunut hyvältä ja jäi käyttämättä. Sen sijaa vähän pienemmät toimineet hyvin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän