Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä ok pyytää rahaa vanhemmilta joululahjaksi?

24.11.2019 |

En keksi mitään muutakaan lahjaa mille olisi käyttöä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok. jos olet 17v, mutta ei ole ok. aikuiselta lapselta, joka elää omassa taloudessa ja käy töissä.

2/7 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ok. jos olet 17v, mutta ei ole ok. aikuiselta lapselta, joka elää omassa taloudessa ja käy töissä.

Juu, rahalle on käyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahjoja ei pyydetä. Oletko joku narsisti?

4/7 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lahjoja ei pyydetä. Oletko joku narsisti?

Olen narsisti.

Vierailija
5/7 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisillekin lapsille on vaikea keksiä lahjaa, joka olisi käyttökelpoinen ja mieleinen. Annan mielelläni rahaa ja jonkun muodollisen käyttötuotteen, kuten parempaa shampoota. Itse asiassa on järkevämpää ostaa itse lahjansa rahalla joulun jälkeisistä alennusmyynneistä.

6/7 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisillekin lapsille on vaikea keksiä lahjaa, joka olisi käyttökelpoinen ja mieleinen. Annan mielelläni rahaa ja jonkun muodollisen käyttötuotteen, kuten parempaa shampoota. Itse asiassa on järkevämpää ostaa itse lahjansa rahalla joulun jälkeisistä alennusmyynneistä.

Olen samaa mieltä, tiedän itse parhaiten mitä haluan. Ei ainakaan mene ostetut lahjat hukkaan, jos niille ei tule mitään käyttöä.

Vierailija
7/7 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä äiti kysyy monesti et tarviitteko jotain mitä he vois ostaa lahjaksi?Juu ja ollaan ite jo +40.Joskus oon sanonu et meidän pitäs hommata asia x ja jos haluatte niin siihen voi osallistua haluamallaan summalla.Tai sit jos on ollu joku pikkujuttu(20-40€) mitä on puhuttu et pitäs hommata mut ei oo vaan muistanut niin olen sen sanonnu.

Musta on ihana ku ei tuu turhaa krääsää vaan,jos kerta vanhemmat haluaa muistaa jo aikuisia lapsia ni on sit sitä mitä tarvii.

Ja joskus oon sanonu et no nyt ei mitään tarpeita ole ni sit ovat antaneet rahaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän