Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Umpikujassa työpaikkakiusaamisen takia

Vierailija
23.11.2019 |

Lähiesimies kiusaa, tämän esimies on eri toimipisteessä eikä voi tehdä sieltä paljon mitään. Olin taas viikon saikulla kun jaksaminen loppui, maanantaina pakko mennä töihin vaikka ahdistaa jo nyt. Etsin koko ajan uutta työtä, vielä ei ole löytynyt. Kiusaaminen ei kai ole edes pätevä peruste irtisanoutua, niin sitten olisi karenssi edessä eikä talous kestä sitä. Tällaistako tämä elämä nyt sitten on...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

työsuojeluun tai liittoon yhteyttä

Vierailija
2/5 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

työsuojeluun tai liittoon yhteyttä

Ensisijaisesti liittoon, jos siis kuulut siihen. Jos et, niin liity heti. Saat apua ongelmaasi. Mahdollisesti työsuojelustakin voit saada apua, en tiedä. Meilläpäin on vähän surkeaa porukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni on helpottanut se,että olen osoittanut esimiehelle käytöksen olevan väärää ja sattuvan.

Esimiehen pitäisi olla vielä korostetummin korrekti ja asiallinen kuin saman tasoisten työkavereiden.

Sanoin omalle pomolleni esimerkiksi,että itkin edellisen päivän haukkujen jälkeen ja kun yritti tunkea lisätöitä perusteettomasti,otin hänen pomoonsa yhteyttä.

Mulla pomo ens vuonna eläkeiässä.Sitä odotan.

Vierailija
4/5 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää sanoa sille kiusaajalle että lopeta tuo sairas käyttäytyminen ja kysyt että oletko oikeasti todella aikuinen. Minä en voi ymmärtää jos murrosiän jälkeen ei ala ihminen käyttäytyä normaalisti. Usein näillä on taustalla paljon rankkoja juttuja lapsuudestaa, tai ovat olleet jo syntymästään tunnevammaisia.

Vierailija
5/5 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se kiusaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi