Sydän hyppää kerran minuutissa voimakkaasti
Tuntuu kuin jättäisi jopa lyömättä, mitä tämä on?
Kommentit (13)
Rytmihäiriöitä, mutta todennäköisesti vaarattomia. Jos on uusi juttu, kannattaa käydä lääkärillä mielenrauhan vuoksi.
se on vaaratonta jos kerran minuutissa tapahtuu. on sille nimikin ja selitys vaan en muista. minulla tekee samoin ja siihen tottuu, alussa tuntui epämiellyttävältä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ihastunut?
Olisinkin
Vierailija kirjoitti:
se on vaaratonta jos kerran minuutissa tapahtuu. on sille nimikin ja selitys vaan en muista. minulla tekee samoin ja siihen tottuu, alussa tuntui epämiellyttävältä.
Sydämessä ei kierrä sinusrytmin signaali ihan oikein ja eri osat käy pikkuisen eri tahdissa, sitten riippuen pulssista n. kerran minuutissa sattuu että molemmat puolet lyö samanaikaisesti tms ja tilanne taas normalisoituu.
Siihen on olemassa hoito, kardiologi polttaa hermoja tietyistä pisteistä jolloin nuo oikoreitit jotka sotkee sen toiminnan estyy ja ongelman pitäisi poistua.
Lisälyönti tuntuu tuollaiselta. Yleensä ovat vaarattomia
Mulla kans tulee kausittain noita inhottavia ja jopa pelottavia rytmihäiriöitä. Kerran nousin unesta keskellä yötä pystyyn kun tunsin kuolevani. Kesti jonkin aikaa kun sydän käynnistyi tavalliseen rytmiinsä. Naama valkoisen ataas yrittää nukkua ja pelottaa näkeekö enää aamua. Nää kohtaukset on kuin saatanasta. Sydänfilmeissä ei näy koskaan mitään erikoista. Pitäis osua se kohtaus aina sydänfilmissä. Hirveää hakuammuntaa.
Minulla on outoja muljahduksia välillä. Tuntuu kuin sydän jättää lyönnin väliin. Muutenkin sydämen äänet tuntuu korvissa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kans tulee kausittain noita inhottavia ja jopa pelottavia rytmihäiriöitä. Kerran nousin unesta keskellä yötä pystyyn kun tunsin kuolevani. Kesti jonkin aikaa kun sydän käynnistyi tavalliseen rytmiinsä. Naama valkoisen ataas yrittää nukkua ja pelottaa näkeekö enää aamua. Nää kohtaukset on kuin saatanasta. Sydänfilmeissä ei näy koskaan mitään erikoista. Pitäis osua se kohtaus aina sydänfilmissä. Hirveää hakuammuntaa.
Ei se pysähdyksissä ole ollut, jos olisi niin et todellakaan nousisi ylös. Heti kun sydän pysähtyy niin paine tippuu ja aivot sammahtaa joten taju lähtee noin 1-2 sekunnissa sydän pysähdyksestä. Et todellakaan odottele "jonkin aikaa" että sydän käynnistyisi uudelleen tajuissasi.
Ei voi sanoa että rytmihäiriö on vaaraton, jos sitä ei ole tutkittu. Suosittelen käymään lääkärissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se pysähdyksissä ole ollut, jos olisi niin et todellakaan nousisi ylös. Heti kun sydän pysähtyy niin paine tippuu ja aivot sammahtaa joten taju lähtee noin 1-2 sekunnissa sydän pysähdyksestä. Et todellakaan odottele "jonkin aikaa" että sydän käynnistyisi uudelleen tajuissasi.
Siltä se tuntuu ainakin. Kun saan adrenaliinia tästä ylipelottavasta tilanteesta niin tila korjaantuu.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on outoja muljahduksia välillä. Tuntuu kuin sydän jättää lyönnin väliin. Muutenkin sydämen äänet tuntuu korvissa.
Lisälyönti tuntuu muljahdukselta ja ikään kuin jää yks lyönti väliin. Ovat aika tavallisia ja niitä esiintyy yleensä kun väsynyt, stressaantunut, krapulassa, verensokeri madaltunut tai syönyt/ juonut jotain kuten kahvia. Itellä ollut ikäni ja ikää on paljon.
Joskus saati filmillekin,kun on esiintynyt enemmän ja tuolloin oli verensokeri alhaalla.
Paniikkikohtaus.