Kollageenijauhe tai kapselit, käytätkö?
Oletko huomannut jotain muutosta ihon, hiusten, kynsien voinnissa?
Mitä tuotetta käytät ja ikäsi?
Kommentit (11)
Muistaakseni Puhdistamon kapseleita kokeilin. Maha meni sekaisin.
Saan kollageenini ruuasta, en tarvitse kapseleita.
Ostin kollageenikapseleita ex tempore tuossa n.1kk sitten, otan 1-2 kapselia aamupalan yhteydessä.
Sen olen ainakin huomannut, että ihoani ei enää kiristä yhtään iltapesun jälkeen (sama puhd.tuote+voiteet) ja iho tuntuu kasvoissa jotenkin entistäkin pehmeämmältä ja "täyteläisemmältä" ja otsassa ollut juonne on hieman silinnyt. Tänään kampaaja totesi, että on entistä terveemmän oloiset hiukset.
Ei se n.10-12€ 60kaps purkista minusta paljoa ole, tosin minulla ei mene rahaa alkoholiin tai savukkeisiin.
Huuhaata. Why vitamin C is more important than collagen for healthy skin: https://thechalkboardmag.com/dr-steven-gundry-longevity-paradox-tips
Ostin atooppisen ihottuman takia ja se kyllä parani. Kantapäät ei enää halkeile eli kulä auttaa.
Joo, puhdas + jauhetta. Järkyn kallista. Vaikutus, hmm.. ehkä. Olen "kuiva" naamasta (sekä iho että läskin osuus) joten juonteet korostuvat. Tosiaan - kun mietin niin naama on jotenkin vähemmän kireä ja juonteikas nyt. 48-v
Vierailija kirjoitti:
Ostin atooppisen ihottuman takia ja se kyllä parani. Kantapäät ei enää halkeile eli kulä auttaa.
Totta. Minullakin kantapäät paremmassa kunnossa. Olisin kyllä toivonut jotain muuta vaikutusta, vaikkapa naamaan.
Mulla hiuksissa näkyy selkein ero. On paksummat ja tämän totesi henkilö joka ei tiennyt että olen syönyt kollageenia jo kuukausia. Iho ei ole kesällä palanut kertaakaan, vaikka aikaisempina vuosina on rasvoista huolimatta palanut. Suun ympäryksen rypyt ovat vähän sileämmät, mutta muita muutoksia en itse ainakaan näe tai ole huomannut. Ihoni ei ole koskaan ollut kuiva, joten siihen en osaa ottaa kantaa millainen apu kuivaihoiselle kollageenista on. Puhdas+ jauhe käytössä. Ikää 43v
En käytä. Täysin huuhaata. Kun saat kollageenia ravinnosta, se pilkkoutuu ruuansulatuksessa yksittäisiksi aminohapoiksi. Erilaisia proteiineja on olemassa satoja, ja aminohappoja vain kaksikymmentä, joten niitä kollageenia muodostavia aminohappoja saa riittävästi ihan automaattisesti tavallisen ruuan mukana.
Mä käytän päivässä 2 ruokalusikallista
Gelatiini jauhetta, laitan kahvin sekaan
Kovasti näitä nyt blogeissa nostetaan esille ja kaikki kertovat kuinka sileä ja hyvinvoiva iho nyt on. Lääkäri sanoi että ovat aivan huuhaata. Kalliita ainakin.