Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten muuten laskette...?

05.06.2006 |

Mulla menkat alkaa aina pienellä tiputtelulla ja tuhrulla, jota kestää yleensä 3-4 päivää ja sitten alkaa " oikea" vuoto. Lasken kuukautisten alkamispäiväksi tuon kunnon vuodon alkamispäivän, koska se tuntuu paremmin olevan säännöllinen kuin tuo tiputtelu.

Mites muut, joilla menkat alkaa useamman päivän tiputtelulla, lasketteko alkamispäiväksi ekan päivän kun vuotoa ylipäätään tulee vai vasta kunnon vuodon ekan päivän? (olisi ihan kiinnostavaa tietää, kun aina kaikki pillerit sun muut pitäisi aloittaa vuodon eka päivä - kunpa tietäisi koska se on... :o)

Ja vielä: onko kukaan koskaan päässyt moisesta tiputtellusta eroon? Tuntuu nimittäin, että se vaan kestää kauemmin ja kauemmin, kun ikää tulee lisää.

A.A.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=7427407&p=1&tmode=1&smode…

Muistelen että kärsin itsekin kunnon menkkoja edeltäneestä tiputteluvuodosta nuorempana mutta en enää. Eli minulla se on loppunut, toivottavasti sinullekin käy niin.

Vierailija
2/2 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti viestistä! Selvyyttä ei paljoa tuonut, mutta ainakin sen verran valaistusta, että minun kannattaa ehkä pitäytyä kuitenkin siinä ekassa kunnon vuotopäivässä.

Ei tämä tiputtelu ainakaan ole vähenemään päin vaikka ikää on jo 30v. No, täytynee syksyllä vääntäytyä gynelle asian tiimoilta, jos ei sitä ennen ehdi tulla raskaaksi (toivottavasti ehdin...)

A.A.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla