Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi demareita äänestetään?

Vierailija
23.11.2019 |

Ovat rikollisia ja heidän politiikkansa pohjautuu muilta varastamiseen. Miten joku voi kannattaa tätä?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse ei halua nähdä vaivaa vaurastumiseksi, niin silloin ei tarvitse sitä mahdollisuutta, vaan intresseissä on verottaa kaikki vähänkään yritteliäät hen giltä.

Vierailija
2/23 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse ei halua nähdä vaivaa vaurastumiseksi, niin silloin ei tarvitse sitä mahdollisuutta, vaan intresseissä on verottaa kaikki vähänkään yritteliäät hen giltä.

Hauskaa, että viimeinen sana piti kirjoittaa noin, tai jäi sensuuriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demaripääministeri on hoitanut tonttiaan paremmin kuin edeltäneet keskustalaiset ja kokoomuslaiset.

Vierailija
4/23 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demaripääministeri on hoitanut tonttiaan paremmin kuin edeltäneet keskustalaiset ja kokoomuslaiset.

Perustele mitä se on tehnyt paremmin.

Vierailija
5/23 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla sairas ihminen jos demareita äänestää.

Vierailija
6/23 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä äänestetäkään.

7/23 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeampi kysymys olisi, miksi äänestää ollenkaan, kun puolueet ovat kaikki tällaisia.

Vierailija
8/23 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska monet ihmiset luulevat edelleen, että demarit ovat pienen ihmisen asialla oleva tasavertaisuutta ajava puolue. Vaikka se on tosiasiassa ollut jo Lipposen ajoista alkaen vain toinen kokoomus eri nimellä.

Tästä kyllä varoiteltiin ennen vaaleja. Sanottiin, että jos haluatte inhimillisempää ja tavalliselle pulliaiselle Sipilän misantrooppihallitusta ystävällisempää politiikkaa, niin äänestäkää vihreitä tai vasureita. Mutta tyhmät äänestäjät jälleen uskoivat oppositio-demarien ylevät puheet pienen ihmisen asialla olemisesta ja tässä on lopputulos.

Vierailija
9/23 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas puolue.

Vierailija
10/23 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairas puolue.

Sanoo av-pélle, joka tehtailee lauantai-iltana yksinään katkeransävyisiä aloituksia palstalle ja vielä itse spämmää näitä aloituksia ylös koittaen joka kerta esiintyä eri henkilönä. Mä en suna paljon puhuisi kenenkään spyykkisistä sairauksista, kun olet itse helposti palstan mielenvikaisin ja pakkomielteisin jankkaaja.

Vierailija
11/23 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko huonompaa pääministeriä olla kuin Antti Rinne? Tuskin..

Vierailija
12/23 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seniilit eläkeläiset äänestää, koska äänestivät myös 50 vuotta sitten

Vierailija
13/23 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seniilit eläkeläiset äänestää, koska äänestivät myös 50 vuotta sitten

Joo. Sellaiset, jotka ovat vähän vasemmalle kallellaan, muttei nyt sentään mitään kommareita. Aina äänestetty demareita, mutta yhtään eivät seuraa mitä heidän ehdokkaat touhottaa.

Vierailija
14/23 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demareita äänestää ne ketkä kärkkyy muiden rahoja. Jos itsellä on massia ja kiva elämä, niin et tietenkään heitä äänestä. Se on siis vähän reppanoiden puolue, kuten kaikki vasemmistopuolueet - vihreät mukaan lukien.

Vierailija
15/23 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Mä äänestin nuorena noita kun kotikasvatus duunariperheessä näin opetti, mutta nyt jo kolmet vaalit menny toisin, mun arvopohja ei hyväksy valehtelua ja sitä, että mun duunarilompakolla käy loisijat.

Vierailija
16/23 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Demareita äänestää ne ketkä kärkkyy muiden rahoja. Jos itsellä on massia ja kiva elämä, niin et tietenkään heitä äänestä. Se on siis vähän reppanoiden puolue, kuten kaikki vasemmistopuolueet - vihreät mukaan lukien.

Jos omat asiasi ovat huonosti, äänestä asemasi parantamisen puolesta. Jos asiasi ovat hyvin, äänestä huonommassa asemassa olevien puolesta. Tämä on periaatteeni, t. keskituloinen. En tosin väitä, että demarit nykyään houkuttaisivat äänestämään.

Vierailija
17/23 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takapajuista on äänestää Keskustaa, joka on tuulipukuisten tekopyhien Jeesus-luusereiden puolue. ''Pelkäämme kaikkea uutta emmekä halua muutosta. 40-luvulla oli ihan hyvä olla''

Vierailija
18/23 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöintä olisi äänestää Perussuomalaiset- nimistä seuruetta joka jakautuu kuin ameeba heti kun tulee puhe muusta kuin maaaahanmuutosta.

Vierailija
19/23 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sua ärsyttääkseni äänestän, ole hyvä <3

Vierailija
20/23 |
24.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöntöt äänestää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän