Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaana ja mies petti

Vierailija
23.11.2019 |

Olen raskaana viikolla 18. Aloin muutama ilta sitten epäillä jonkun olevan hullusti miehen käytöksen ja oman vaiston takia. Lopulta sain tietää, että hän oli ollut eksänsä luona yksi ilta. Väitti, ettei mitään ole tapahtunut mutta haistoin valehtelun ja tänään hän tunnusti että oli siellä seksiä harrastanut. En tiedä oliko tämä ainoa kerta kun häntä näki, enkä halua oikeestaan tietääkään enempää. Mies ei osaa sanoa syytä tapahtuneelle, ei ole kuulma tunteita entistä kohtaan mutta ei mitään muutakaan osaa sanoa.
Olo on iha tyhjä ja turta. Vauva ahdistaa suunnattomasti enkä tiedä mitä tekisin

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele järjellä. Mitä se haittaa jos mies käy panemassa toisia? Haluaa kuitenkin sinun kanssa viettää arkea.

Vierailija
2/69 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan helpota yhtään, mutta minulle kävi samoin. Erosin miehestä raskausaikana, olisi kuitenkin juossut vieraissa kun totuus vauva-arjesta olisi selvinnyt. Lapsi syntyi ja asiallisesti on saatu asiat hoidettua. Raskausaika oli henkisesti raskas, olin ajattelut että lapsi tehdään yhdessä niin pelotti kuinka selviää yksin. Hyvin selvisin, ja onnellinen olen lapsestani ja elämästäni nyt. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattele järjellä. Mitä se haittaa jos mies käy panemassa toisia? Haluaa kuitenkin sinun kanssa viettää arkea.

Nämä kommentit auttavat varmasti syntyvyyden nostamisessa. Helppoa se on miehelle olla ja mennä jopa jättää kun ei tarvitse kärsiä pahoinvoinnista tai hormooneista.

Vierailija
4/69 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä mies ottaa sen mikä on löysästi kiinni.

Vierailija
5/69 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät miehen ja lapsen synnyttyä vaadit elarit ja haet yksinhuoltajuutta. Mitä tuollaiseen ääliöön sen enempää aikaa tuhlaamaan.

Vierailija
6/69 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttihkö voisi välillä lähteä kotoa. Siihen saakka värisevä lelu on hyvä korvike.

Vierailija
7/69 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilttihkö voisi välillä lähteä kotoa. Siihen saakka värisevä lelu on hyvä korvike.

Ei tékopillu värise vaan imee alipaineella munaa.

Vierailija
8/69 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tékopillu värise vaan imee alipaineella munaa.

Löytyy väriseviäkin

Vierailija
9/69 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat tarvittaessa vahvoja. Pärjäät kyllä ja rakastat joskus lastakin. Ymmärrän tilanteesi täysin - lapseni isä petti, kun raskaus oli aluillaan.

Sinun ei tarvitse yrittää ymmärtää miehesi käytöstä eikä selittää sitä, se oli yksinkertaisesti väärin.

Vierailija
10/69 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
11/69 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuossa ole enää mitään edellytyksiä onnelle.

Helpommalla pääset kun eroatte nyt ja kaikki lapseen liittyvä voidaan sopia suoraan eroperheelle sopivaksi.

Toinen vaihtoehto on odottaa että hän toistaa tuon ja jossain vaiheessa kyllästyt.

Lopputulos on sama, matka erilainen.

Vierailija
12/69 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten pelottaa se yksinolon, miten siitä selviää kun ei ole toista jakamasta näitä kuukausia tai auttamassa vauvan kanssa

Vierailija
13/69 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten pelottaa se yksinolon, miten siitä selviää kun ei ole toista jakamasta näitä kuukausia tai auttamassa vauvan kanssa

Ihanko tuo mies alkaisi sua avustamaan? Olisit henkisesti yksin. Puhu neuvolassa ja koita hakeutua avun piiriin. Suomessa toimii erilaisia perhekerhoja, vara isovanhempia, setä/täti kerhoja.

Vierailija
14/69 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vauvan kanssa pärjää vallan mainiosti yksinkin 😊 mulla on nyt 1.5v, ja ei ole kertaakaan ollut ongelmaa 👍

Vierailija
15/69 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vauvan kanssa pärjää vallan mainiosti yksinkin 😊 mulla on nyt 1.5v, ja ei ole kertaakaan ollut ongelmaa 👍

Ainahan täällä näin sanotaan. Voi hyvin olla ettei pärjää, jos on esim refluksia, koliikkia yms eikä ole turvaverkkoa.

Vierailija
16/69 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan täällä näin sanotaan. Voi hyvin olla ettei pärjää, jos on esim refluksia, koliikkia yms eikä ole turvaverkkoa.

Miten pettävä osapuoli auttaa tuossa kuviossa? Tuolla verukkeella on helppo alkaa kiristämään. Myöskin tuosta syystä aion itse jäädä lapsettomaksi. Kehoitan lapsettomuudestani huolimatta kuitenkin hakemaan tietoa ja tukea. Keljua ukkoa ei ole pakko katsella.

Vierailija
17/69 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Saattaa olla tottakin.

Joskus nuorempana olin kaveriporukan kanssa ottamassa kuppia paikallisessa yökerhossa, kun kiinnitin huomiota yhteen nuoreen mieheen, joka tanssi yksin lavalla. Myöhemmin se tuli viereiseen pöytään istumaan ja selitti, että hänestä tulee isä. Vaimo/tyttis tms oli just laitoksella synnyttämässä.

Vaimo synnyttämässä ja mies viihteellä?

Homman kruunasi, että lähti illan päätteeksi vieraan naisen kanssa pois.

Vierailija
18/69 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero.

Vierailija
19/69 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin. En voisi enää koskaan luottaa että mies ei mene uudelleen panemaan eksäänsä.

Vierailija
20/69 |
23.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun vaimo oli Kätilöopistolla synnyttämässä ja itse Rovaniemellä pohjanhovissa vieraan eukon kanssa.

Sekstailimme koko raskausajan.

Ei tullut eroa en jäänyt kiinni.

Ei tullut silloinkaan kun toin kondylooman kun hän oli raskaana.