Raskaana ja mies petti
Olen raskaana viikolla 18. Aloin muutama ilta sitten epäillä jonkun olevan hullusti miehen käytöksen ja oman vaiston takia. Lopulta sain tietää, että hän oli ollut eksänsä luona yksi ilta. Väitti, ettei mitään ole tapahtunut mutta haistoin valehtelun ja tänään hän tunnusti että oli siellä seksiä harrastanut. En tiedä oliko tämä ainoa kerta kun häntä näki, enkä halua oikeestaan tietääkään enempää. Mies ei osaa sanoa syytä tapahtuneelle, ei ole kuulma tunteita entistä kohtaan mutta ei mitään muutakaan osaa sanoa.
Olo on iha tyhjä ja turta. Vauva ahdistaa suunnattomasti enkä tiedä mitä tekisin
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Minä sinun housuissasi tekisin myös abortin sosiaalisista syistä. On parempi sille syntymättömälle lapsellekin, ettei joudu syntymään tänne mulkvisti-iskän lapseksi, joka tuskin välittää tuon taivaallista hänestä. Kiva syntyä ja saada joskus tietää, että iskä kävi panemassa raskausaikana toista, että näin toivottu ja rakastettu olin isän toiveesta.
Trust me, mä olen kasvanut tommosen mulkvisti-isän tyttärenä ja edelleen näin keski-ikäisenä kamppailen sen kanssa, etten ole koskaan merkinnyt isälleni kärpäsen sontaa enempää. Oma m*na oli tärkeämpi.
Minäkin olen mulkvist-isän jälkeläinen, mutta olen iloinen siitä, että olen olemassa. Elämäni on puuttuvasta isästä huolimatta ollut hyvä ja mielenkiintoinen ja olen saanut ikioman perheen, josta olen ikionnellinen (isovanhempi-vaihe menossa).
Aikuisen ei todellakaan tarvitse juuttua mahdolliseen kurjaan lapsuuteen, joka voi olla surkea, vaikka kuinka vanhemmat pitäisivät kynsin hampain ja verissäkin päin kiinni perhekulisseistaan.
Aikuisella on valta rakentaa omasta elämästään niin hyvä kuin hän osaa ja haluaa. Vastoinkäymisetkin pitää kääntää voitoiksi. - Ap:n tilanteessa hänellä on mahdollisuus jättää perheestään epävarmuustekijä eli mies pois ja rakentaa se uudelle perustalle, tietäen, että tässä hetkessä on luotettava itseensä ja haettava puuttuva puolison tuki vanhemmista, sisaruksista, ystävistä. Kyllä joku löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä mies, pidät huolen elareista ja etsit aikanaan paremman, jos vielä kiinnostaa.
Kertopa vielä miksi kukaan haluaisi tehdä lapsen petturi miehelle, jonka jättää. Helpointa on hankkiutua koko jutusta eroon koska se on mahdollista.
Se lapsihan oli tehty jo.
Onnittelen että olet tulossa äidiksi ja moni ei edes saa lasta vaikka haluaisi. Nyt vaan yksinhuoltajuus. Pärjäät yhden kanssa mainiosti. Jos haluat etsit uuden miehen itsellesi ja sehän onnistuu hyvin vaikka aikaa voi vähän mennä. Huonoa et enää ota. Kahdenkin lapsen kanssa nainen pärjää hyvin. Hakeudu pienperheyhdistyksen yksin odottavien ryhmään jos asut lähellä niitä. Tsemppiä!
ENTP kirjoitti:
Kannattaa hieman miettiä kenen kanssa niitä lapsia tekee. Miehestä pitää ekana selvittää tekeekö hän päätöksiä järki vai tunnepohjalta sekä kykeneekö ajattelemaan seuraamuksia pidemmälle tulevaisuuteen vaiko onko hetken nautinto suurempi prioriteetti. Kaikki kumppaniehdokkaat ei ole yhtä laadukkaita. Todella harmillinen tilanne sulle. Ei kun vaan aborttia kehiin sillä lapsia voi aina tehdä lisää.
Kaikki miehet elää aina tunteella. Järki on naisen ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Ei lapsi isälleen mitään voi.
Pidä lapsi, ei hänestä tule isänsä kaltaista sinun kasvatuksessa. Ympäristö muokkaa enemmän kuin geenit.
Mutta hankkiudu äijästä pikaseen eroon. Selviät hyvin lapsen kanssa.
Järkyttävää ettå naiset joutuu tekemään ja elättåmään kaikkien kakka-aivomiesten lapsia. Naisten kärsimyksillä ei ole mitään rajaa.
Ystävän mies petti kun molempien toivoma raskaus oli yli puolivälin. Mies olisi halunnut jatkaa kun nehän on vain muutama baari-illan pano! Ero tuli ja lapsi on ärsyttävästi isänsä näköinen mikä ärsyttää ystävääni. Sanoi että olisi keskeyttänyt jos olisi voinut. Ei olisi halunnut joutua yksinhuoltajaksi jonkun kakan lapselle. Mies ei ole missään yhteyksisså lapseensa.
Alfamiestä vaisto vie 🎶🎶🎶
Älä kysy mihin johtaa tie 🎶🎶🎶🎶
Tuuli yksin ymmärtää 🎶🎶🎶🎶
Kun vieraan sänky on miehen määränpää 🎶🎶🎶
Vierailija kirjoitti:
Eniten pelottaa se yksinolon, miten siitä selviää kun ei ole toista jakamasta näitä kuukausia tai auttamassa vauvan kanssa
Kyllä siitä selviää. Ei huonosta miehestä ole kuin haittaa.
En voisi enää luottaa tuollaiseen mieheen ja katkeroituisin jos jatkaisin yhdessä. Kannattaa ap erota nyt heti ja ehdit raskausaikana vielä ottaa selvää erilaisista tukimuodoista ja totutella ajatukseen yksinolosta. Mies varmaan pystyy nyt ennen syntymää myös miettimään haluaako yhteishuoltajuuden vai maksaako vaan elareita. Mahdollisesti voit löytää muitakin äitejä jotka ovat lasten kanssa yksin tai ovat eronneet raskausaikana. Selviät kyllä, monet muutkin ovat selvinneet. Ennemmin eroa nyt kun vauva vielä mahassa. Sitten on hankalampaa lähteä kun vauva on syntynyt.
Niin eihän tuossa ole mitåän pahaa. Vähän niin kuin ettå ap on käynyt 18 viikkoa sitten purkamassa paineita vieraan miehen kanssa baari-illan päätteeksi. Eihän siinä ole mitåän pahaa kun ap kuitenkin haluaa olla perhe miehensä kanssa.